dank jullie! Vond het wel grappig, normaal krijg ik, als een man de taart komt ophalen, nauwelijks reactie. Maar nu kwamen er 2 jongens en de complimenten waren niet van de lucht hihi! nou en ik ben de komende weken even taartloos. Ook wel eens lekker moet ik zeggen.
Maia erg mooi tasje. Verder nog een leuk stapeltje voorbij zien komen. Skye nee die heb ik niet in het assortiment. Moet zeggen mis het taarten gewoon hihihi
@Natasja: Leuk taartje! En wat een leuke reacties van de collegas van je man. Had je daar ook nog een fotootje van? @Maia: Hij is echt goed gelukt! Heel mooi gedaan!
Ja heb ik ook nog.. was wat slordig afgewerkt want toen ik het naambordje op de taart wilde plakken.. kreeg ik hem niet meer heel uit het doosje.. grrrr moest dus op het laatste moment dat naambordje opnieuw maken..
Taartje voor morgen mini meeting febr/maart 2009 mama's.... Naturel biscuit gevuld met toblerone creme en banaanvulling.....
Zo, m'n ronde taartje af en m'n vierkante bekleed. Net even op zoek geweest naar een leuk plaatje. Het wordt een hip delfts blauw tegeltje, die vierkante Maar die ga ik morgenmiddag puzzelen, denk ik... Vanmiddag geen tijd meer voor, (Thirza wordt ze ws wel wakker en dan moet ik zo van alles klaarzetten voor vanavond: Thirza gaat een nachtje logeren bij de gastouder en wij hebben een concert vanavond ). Maar dit is m'n ronde taartje: ballina chocopaste uitgeprobeerd, advocaatchocoladecreme en bonbonbloccreme uitgeprobeerd en m'n kleipistool uitgeprobeerd
@Sonja: ik ook @Mamakitty: had een hele zachte fondant en daar ging het gemakkelijk mee. Met de gewone marsepein was het aardig aanpoten om het 'r uit te krijgen idd Maar 't is wel superhandig om sliertjes mee te maken enzo
ooohhh, wat een mooie taarten weer! Super zeg die tas, echt heel mooi! Hoe kunnen die hengsels zo rechtop blijven staan? Het babietje erg lief zeg, leuk! En de bloem met kleipistool is goed gelukt! Wist niet eens van het bestaan van zo'n ding af haha!