oh das nog mooier @ rozemarijke mag ik nog 1 ding vragen ? wat gebruik jij om te bekleden ? ik zag dat ik deze marsepein niet mag gebruiken kan melk en ei bevatten .
Ik gebruik zelf wel gewoon de marsepein van funcakes, die sporen geloof ik wel. Dat zou je ff moeten checken bij je klant, hoe strak die daarop zijn, (betekent in de praktijk dat het product verwerkt wordt op een plek waar ook melk en ei verwerkt wordt en als dat dan heel per ongeluk met elkaar in aanraking is gekomen.... ze zetten het er vooral op om geen claim daarover te krijgen en voor mensen die echt heel erg allergisch zijn is het ook wel verstandig om dat dan ook niet te eten, want als er heel per ongeluk dus wel wat zit, dan ben je de pineut. Maar voor een gemiddelde allergie loopt dat dus wel los en die sporen zitten er meestal niet ). Van fondant moet je de regalice hebben, de pettinice bevat uit m'n hoofd wel magere melkpoeder. Als je het heel zeker wilt weten dat er echt niks inzit, zou je zelf marshmellowfondant kunnen maken (is wel een kliederwerkje ).
och, wat een lieve taartjes!!! nou mijn voornemen even niets te doen is in het water gevallen heb voor over 2 weken weer een opdrachtje
Wat voor opdracht Maia? Pioen, hij is leuk!!!! (vraag me toch steeds af, wrom de naam pioen? hihi) Sonja, hoe ist daar? Rozemarijke, we boffen maar met jou als expert in glutenvrij bakken!!
Ja ik ben nog steeds op vakantie.Maar werk wel.Doe veel via internet en ga hier van de week naar een Wilton distribiteur.
Haha Mamakitty, ik zal t wel vertellen. Toen ik me ging aanmelden hier op zsp was mijn eigen naam al in gebruik. Er stond een bos pioenrozen op tafel, toen maar Pioen Ben nu alvast bezig met mijn barbieopdracht, de onderkant smeer ik af en heb ik inmiddels gevuld en dan gaat ie de vriezer in tot zaterdag..
@Mamakitty: heb ook al bedacht dat als ik echt aan de taartenverkoop ga, ik me ook wel wil profileren als dieet-taartenbakster Tja, krijg je he, als je voor dochterlief op dieet bent... @Pioen: haha, zo ontstaan nicks idd
dat was de taart voor een dochter van collega, is gek van Frankrijk dus vandaar! Gevuld met tobleronemousse, jam slagroom
en deze is gevuld met chocolademousse, stukjes chocolade, aardbeienjam en slagroom! Eerste 'echte' puzzeltaartje!
Mooie Taarten! En gefeliciteerd met de pup Zo schattig die kleintjes Wat voor een pup is het? Nou.. ik heb een jonglerende bumba klaar staan nu nog even twee engeltjes boetseren en dan ben ik weer klaar voor vandaag Voor het eerst precies op schema 8)
Red fawn franse bulldog. we hebben altijd een Oud Duitse herder gehad ik had de eerste generatie hier in Nl maar die hebben we helaas in oktober moeten in laten slapen. We willen voorlopig niet groot en die is het enige ras wat we bijde leuk vinden en ook wel karakter heeft en erg leuk met kinderen is.
Ik ben glutenvrij expert mijn zoontje heeft coeliakie ..... en marijke is kma vrij hahahah kunnen elkaar mooi helpen zo ik heb inmiddels 2 opdrachten die kma vrij moeten zijn ! en ben er al over uit hoe of wat en wat mogelijk is scheelt weer