erg leuk marloes! heb nu een aanvraag voor een bruidstaart, weet alleen datum enz. niet dus heb maar even teruggemaild dat ik eerst dat soort dingen wil weten.
Ik ben trouwens via marktplaats nu druk doende een uitgebreidere keukenmachine te kopen waar dus ook een mixer bij zit. Ik heb nu dus dat handmixertje op stander en een keukenmachine van Bosch, maar daar zit alleen een blender en zo'n kneed- en snijkom op. Dus als alles lukt, heb ik die twee binnenkort te koop staan
Hee leuk Marloes!! Ik heb waarschijnlijk ook een bruidstaartbestelling binnen, 120 man. Iemand een idee wat ik pp kan vragen? omdat het om zo'n bedrag gaat durf ik het bijna niet te zeggen haha, maar als je het omrekent is het een gewone prijs. Ik vraag 1,80 pp als het gaat om een taart met basisvuling e.d. en krijg van geinteresseerden altijd te horen dat ik goedkoop ben. deze taarten zijn met luxere vullingen, 4 stapeltaarten en met boetseersels/ puzzelplaatje erop en inclusief de doos/ ondergrond e.d. Groetjes!
Heel erg leuk marloes Ik heb deze maand een bruidstaart voor 40 man en heb daar destijds 1.50 pp voor gevraagt. Daar heb ik nu wel wat spijt van dus ik zou ook zeker voor 2.50 pp gaan. En zelfs nog iets extra's misschien voor geboetseerde toppers.. veel bloemen etc.
Meiden willen jullie op mijn taart stemmen zit in de halve finale. Het is de taart van KICSI. alvast bedankt
Ik zou ook pas starten vanaf 2,50 weet je hoeveel tijd er in gaat zitten ze zijn al goedkoper uit dan bij de bakker. Ik begin tegenwoordig al vanaf 3,50 en dan moet het echt heel simple zijn.
Natasja, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Marloes, wat een mooie eitjes heb je gemaakt! wow een taart voor 120 personen! wel een super opdracht!
Marloes gaaf! Natasja gefeliciteerd Sas, wat gaaf zeg! Ik zou ook 2,50 doen, maar als je ook echt gaat boetseren zou ik meer vragen hoor
Erg leuk Marloes! En Natasja gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben gister ook goed verwend op mijn verjaardag, een cadeaubon van dlt shop! Die heb ik net maar even goed besteed Voor zaterdag staat er een stapel op de planning, de biscuits liggen al geduldig te wachten in de vriezer, vanavond er maar uit halen en morgen aan de slag Zondag de barbie afmaken, ben benieuwd wat t meisje ervan gaat vinden
@Sonjaw: Leuke puppy's. Spannend hoor. @Sas26: Wow, mooie taarten heb je gemaakt hoor! En wat gaaf zeg, die bruidstaart voor 120 man! Ben heel benieuwd wat dat gaat worden! En zeker 2,50 pp rekenen, ik denk dat je er heel wat tijd in moet gaan steken en bij de bakker krijgen ze hem echt niet goedkoper! @Natasja: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik heb even een vraag Ik heb van die tappits (plastic stroken) binnen om letters te maken. Ik gebruik marsepein. Maar ik krijg onmogelijk de letter en helemaal heel uit... wie heeft tips??
Met fondant met wat tylose doen is het handigst en dan heel dun uitrollen, even laten drogen en dan uitdrukken. Of met keukenfolie eroverheen uitdrukken.