jammer maia! roosjes: ik had er een klein stukje afgesneden en dan met eetbare lijm. Succes! Misschien kun je poedersuiker/waterglazuur doen dat plakt ook goed?
oke ik word gek./ Mijn kapsels beide lekker gerezen...... Maar ze zijn klaar, dan haal ik ze eruit en laat ze in de blikken zitten op een rooster, maar ze zakken meteen in mekaar. Doe ik het nu fout??
ja lijm of icing uit zo´n tube is erg handig. je kan zelf ook wat lijm maken met tylose met water goed oplossen en dan klaar.
Nu ja, ik had straks ook 2 kapsels gebakken net als nu (16 en 26cm) dus ik die ze allemaal maar op mekaar, dan is ie toch hoog hihi
Alle eendjes zwemmen in.... (Pagina 1) - Taarten Parade - Het "DeLeuksteTaarten" - forum hier mijn taartje van vandaag... mini had niet veel visite vandaag. Morgen de rest bakken voor zaterdag.
simpel taartje voor op me werk omdat ik 2e paasdag jarig ben . heb hem lekker simpel gehouden omdat ik het er toch niet naar me zin heb en ik 4 taarten voor de pasen moet maken
en een taartje voor me vriendinnetje zei en haar mannetje zijn morgen 5 jaar samen dus wilde ze hem verassen met een leuk taartje
@Natasja, hij is mooi!!! @Romaira, die van jou is dan wel simpel, maar heel mooi hoor je roosjes! Dat hart is ook mooi zeg, wat veel roosjes! Lief! @Sonja, haha het wordt tijd dat je vakantie voorbij is he hihi Nou ik ga mijn stapel afmaken..........
Hallo dames! Hier ook een taartenbakster. Ben net begonnen eigenlijk en woensdag mijn 1e taartje gemaakt. Het is nog wat simpel maar vond hem wel erg mooi gelukt! Groetjes Otje
hoi Otje, leuk he taarten bakken? Leuke kleuren heb je gebruikt, heb je die zelf gemengd? Ziet er leuk uit voor een eerste taartje! Als ik je een tip mag geven, ik vind het altijd netjes staan als de rand van de taart afgewerkt wordt met een randje mp bijvoorbeeld. (is ideaal wanneer de rand een beetje rafelig of bobbelig is) Smaakte 'ie lekker trouwens? succes met je volgende taarten maar pas op: het is verslavend
zeer verslavend! Lief bolletje hoor otje! Ik ga zo de mixer aan doen voor mijn taartjes van morgen. Heb mezelf blond gepuzzeld alleen met bruin haar hahahahah