Dankjulliewel! Was ook erg leuk om te maken Voor donderdag staat er een taartje voor 12 en een half jarig huwelijk op de planning. Moet nog even inspiratie opdoen, krijg de vrije hand.. Kreeg vanmorgen een aanvraag voor kraamfeesttaart voor 70 personen T begint goed te lopen Fijne paasdag nog allemaal!!
ja die waren erg mooi Sonja! Heb gister en vandaag een paastaartje gemaakt, ga ze hier straks even spammen haha! Oh ik vind het echt lastig hoeveel je nou moet vragen voor een taart!! Ik vind 9en hoor) namelijk dat mijn taarten er steeds weer mooier uit gaan zien, dus dat ik ook wel wat meer mag vragen. Ik zit nu op 1,80 per persoon, maar t is eigenlijk niet 'eerlijk'verdeeld. Want een taart met uitsteekfiguren is natuurlijk minder werk dan een stapeltaart met grote strik..... Iemand een idee? mijn taartjes staan op taartvansas.hyves.nl
Hoi hoi taartdozen, voor de 1e verjaardag (juni) van ons dochtertje zoek ik een super taart. Ik heb gezien dat hier aardige crea bea's zitten. Woont 1 van jullie héél toevallig in de omgeving van bergen op zoom/roosendaal/etten-leur en zin heeft om een taart te maken (tegen betaling natuurlijk) voor onze meid? pleaaassseee stuur me een pb.
Hoi Ilse, Helaas woon ik helemaal niet in de buurt, misschien 1 van de andere meiden..? Succes in ieder geval!
@Sas; tja, ik reken gewoon met het excelbestandje van Maia en dan kom ik al met al toch wel vaak op een prijs van ongeveer 1,25-1,50 pp voor taarten zonder boetseeersels/met puzzelplaatjes. Voor het kraamfeest moet je dan aan de cupcakes? Daar zou ik meer voor rekenen is gewon meer werk met vullen en bekleden. Dan lijkt me 1,80-2,00 pp een hele redelijke prijs geloof ik... Maar misschien kun je eens wat websites afspeuren wat anderen vragen en daarop afstemmen ook?
Ik zou ze niet vullen alleen als ze er om vragen.Het is echt veel werk cc's wij vragen simpel gedecoreerd vanaf 1,40 en met vulling vanaf 1,85.
oke thanks meiden! Op sites is het vaak erg onduidelijk, er staat een vanaf prijs omdat het natuurlijk erg afhangt van vulling en versiering en zo. Sonja, wil je me jouw site pben? en welke tabel is het van Maia? kan iemand me daar de link/tip oid voor geven? Sonja, ben je weer terug in t land of nog op vakantie?
Nee ben nog steeds weg. zaterdag zijn we weer thuis als alles normaal loopt. taart voor groot en klein.nl
1 van jullie nog zin in een boetseer workshop van Annelies van Tessel er is een plaats vrij gekomen op 17 april bij ons.