Ik zie trouwens dat jullie dezelfde prijs hanteren als de leukste taarten voor de Wilton bubble stripes standard baking cups, alleen krijg je bij de leukste taarten 100 stuks en bij jullie 75 stuks zie ik...
ahhhhh zo. Oke, ik snap! Maar hoe doen we dat met die cadeaubon? Het gaat om een bon voor 10 euro trouwens.
Sonja, kan NU ook alleen de cadeaubon, dat die per brievenbuspost (44 cent) verstuurd word vandaag??? (betaal natuurlijk meteen!) De rest heb ik nu nog niet nodig namelijk, ze gaat pas na de meivakantie weg, dus de rest kan wel over 2 - 3 weken...
hahah dat kan ik niet( werk graag ) word plat gebeld ook. Mensen zijn echt gek kunt u nog een bruidstaart maken voor 23 april Pardon mevrouw dat gaat echt niet lukken we zitten helemaal vol.We hebben ook op onze site staan min 3 weken van te voren bestellen. Dan nog een tel kunt u nog even een taart maken voor zondag. Nou nee gaat niet lukken zitten vol.
thanks!! Ik ben er zelf ook trots op, op deze! en hij was lekkerrrr, gevuld met gecondenseerde chocolademelk en slagroom.
Jemig, wie bestelt er nou nog geen 3 week van tevoren een bruidstaart? My, dat plan je toch veel langer van te voren? @Sas: leuk taartje geworden!