Ik maak mijn bruidstaart gewoon lekker zelf Maar zelfs dan moet ik zeker drie week van tevoren wel gaan plannen
dank jullie! en inderdaad lekker slim om zo kort van tevoren te gaan informeren voor een bruidstaart! Voor hoeveel personen moest ie zijn dan? enne, ik kan nog wat bestellingen aannemen de komende weken, maar dat is in de regio Den Haag... (en natuurlijk lang niet de profi kwaliteit van Sonja!!) maar ik dacht is misschien handig te weten zodat we als we een opdracht niet kunnen doen, aan elkaar kunnen denken?
@Sas: goed idee! (opdrachten doorspelen ) @Mamakitty: gat erin maken met bijv een appelboor. Niet tot aan de bodem, zodat de vulling in het gat kan. Afsmeren met bc, icing of wat dan ook wat maar lekker is en dan afdecoreren
Je kunt ook de spuitzak gebruiken met spuitmondje. bijvoorbeeld slagroom erin en dan een eindje erin drukken en spuiten maar T klinkt wel een beetje raar
Het zijn zelfs nog maar 2 weken. We hebben van de week ook nog een afspraak staan voor eind van deze maand waren ook zo snel
Ja hier ook een lange spuitmond. Deze Wilton Decorating Tip nr 230 Round Weet niet voor hoeveel de taart was heb ik niet eens gevraagd. Ik kan er gewoon niet bij met me gedachte en de mensen denken dat het zo klaar is.Ach ze gaan maar lekker naar de bakker. Doorspelen is oke hoor.
mooi zo! misschien handig even een regiolijstje te maken? steeds kopieren en aanvullen zeg maar. Sas: omgeving Den Haag Rotterdam
Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz Sas: omgeving Den Haag Rotterdam
Aphrodite: omgeving Groningen Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz Sas: omgeving Den Haag Rotterdam
Aphrodite: omgeving Groningen Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz Sas: omgeving Den Haag Rotterdam Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam
Aphrodite: omgeving Groningen Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz Sas: omgeving Den Haag Rotterdam Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn
Aphrodite: omgeving Groningen Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz Sas: omgeving Den Haag Rotterdam Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn Mamakitty: Gorinchem/Drechtstreek/Breda/Werkendam/ Oosterhout / land van altena