@Mamakitty: leuk taartje! Nou, met dat boetseren komt het bij jou wel goed Ben vooral ook onder de indruk van het boompje, die ziet er echt goed uit! @Sas: gelukkig maar Vulling klinkt lekker trouwens! @Maia: hoe vervoer jij zelf de taart gekoeld dan? Is natuurlijk alleen verplicht als je taartjes echt via eigen bedrijfje verkoopt Maar toch...
@Mamakitty: wat een ontzettend lief taartje! @Rozemarijke: kratten met ijsblokken. nou hier dan mijn taart voor gisteren. Inclusief meptaartje en cupcakes.
Dit weekend mijn eerste taartje gemaakt. Had wel wat leermomentjes, maar over het algemeen ben ik wel tevreden. Moest hem om div. redenen ook meteen al op het bordje "storten" toen de chocolade nog zacht was, dus moest bordje poetsen en daarbij een beetje de randen geraakt. Is gevuld met bonbonbloc praline noisette en hij was echt hemels lekker!! Bekijk bijlage 44244
Wat een mooie taarten allemaal! Ik denk dat ik vast ga oefenen voor Caitlin's verjaardag in november haha!
MMM, ziet er lekker uit, MammievanRoy! Ik ga voor komend weekend een chocoladetaart maken, voor een vriendin en haar man. Zij is jarig en hij heeft ziekte van Crohn en kan dus nooit taart eten omdat er altijd koemelk in zit, (kan ie door z'n ziekte niet tegen). Die taart moet dus een laag chocola als bekleding krigen ook... iemand nog tips?
Heb woensdag een workshop basistaarten en ik wil natuurlijk wel een beetje goed voor de dag komen Was om te oefenen voor de workshop, beetje omgekeerde wereld... Maar eigenlijk kon ik gewoon niet wachten tot woensdag
meiden kunnen jullie even met me mee denken?? het taartje wat ik afgelopen week heb gemaakt heb ik rayn laten proeven , maar nu vind ie marsepein dus echt helemaal niets he omdat ie de laatste maanden zo verschrikkelijk ziek is geweest , is ie niet echt gek meer op eten , dus ik ben echt verschrikkelijk bang dat wanneer wij hem zondag een taartje voor zetten hij deze zo aan de kant schuift boem op de grond ! wat zou ik hem nou kunnen geven waar ik ook nog iets leuks van kan maken ? ik heb cake mix gekocht die gluten vrij is dus daar zou ik mss een bol vormpje van kunnen maken maar hoe maak ik het extra aantrekkelijk voor hem ?