De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Natasja, wij zouden aan elkaar kunnen denken als het nodig is!

Bij mij is t den Haag daar woon ik, en Rotterdam daar werkt mijn man dus die zou m dan mee kunnen nemen. Vandaar. En dan natuurlijk alles rondom Den Haag zoals Delft, Zoetermeer etc.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

jeej vandaag mijn 3 de opdracht binnen!!helmaal leuk ik moet voor een "boer"een boeren taart maken. ik weet alleen niet goed hoe ik die moet uit werken. maar ik heb nog een maand!!

ik wil op zich van mee doen met het lijstje maar eersr moet romaira haar gebied bepalen en dan doe ik het zij is net wat langer bezig als mij ;)

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland

Je bent toch niet helemaal gek met bezorgen.Zelf laten halen.;)

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ amfy leuk je bestelling! maar t gaat gewoon om het eventueel aan elkaar denken als je een opdrcht zelf niet kunt doen.... Soms krijg je namelijk een opdracht die je vanwege drukte niet kunt maken, maar dan kunnen we dus aan iemand van t forum hier denken, misschien kan die de opdracht wel doen!

Wil voor mijn man een bierdoptaart en een baantjertaart maken voor zijn verjaardag (baantjerfan...)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat snap ik ;)
    ik wil ook wel op het lijstje maar aangezien romaira en ik nog op de fiets naar elkaar toe kunnen gaan. en romaira langer bezig is als mij wil ik eerst romaira haar gebiedje weten en dan kan ik mijn gebiedje bepalen zodat ik haar niet in haar vaarwater zit zeg maar ;)

6. Maia

Maia Niet meer actief

Aphrodite: omgeving Groningen
    Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz
    Sas: omgeving Den Haag Rotterdam
    Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam
    Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn
    Mamakitty: Gorinchem/Drechtstreek/Breda/Werkendam/ Oosterhout / land van altena
    Maia: Hoofddorp/omg. Haarlemmermeer/Amsterdam/Haarlem/Leiden/omg. Castricum evt

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    tuurlijk zit jij mij niet in me vaarwater , gekkie hahahha

denk dat ik gewoon arnhem en omgeving houd , met een straal van 5 km om arnhem heen ofzo ??? zou dat wat zijn ?

8. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz
    Nathalie:Roosendaal eo, Breda

9. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goeiemorgen Allemaal!

@Sas: Leuk idee! En leuk paastaartje!
    @SONJAW: Als ik vandaag bij jou bestel, heb ik het dan voor vrijdag? Wil graag zwarte fondant voor een bestelling vrijdag maar m'n vaste winkeltje hier in de buurt is gesloten tot vrijdagavond! Laat je het effe weten?

Gisteren was manlief jarig en die houdt niet zo van die taarten. Dus heb ik een lekkere ordinaire slagroomtaart gemaakt! Hij was erg lekker moet ik zeggen, en ben niet zo van de slagroomtaart.
    Gevuld met aangevette slagroom en manderijntjes en aan de buitenkant ook slagroom met toefjes en ananas en chocolaatjes.

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nee gaat deze keer niet lukken mijn moeder word nu geopereerd en vrijdag word alles pas verstuurd. Vanaf volgende week word alles weer binnen 1 dag verstuurd.
    Staat ook op de site;)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    hier mijn paastaartje het lijkt een beetje raar, maar zn rechteroortje (voor de kijkers links) is omgevouwen, niet misvormd ofzo;)
    Oja, een 20 cm blandavorm boltaartje, gevuld met tobleronemousse en nutellapasta:) is mn eerste boltaartje

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Leuk taartje.

13. Skye

Skye Niet meer actief

Zooooo dames, wat gaan jullie weer snel!! Ben eerst een half uur bezig om bij te lezen!! Oh, en wat voel ik me eenzaam hihihi, iedereen maakt mooie taartjes en ik moet nog even wachten. Heb echt niks meer in huis, maarja, eerst maar even vakantie vieren. Daarna ga ik bestellen en gaan we maar weer eens aan de slag! Zo druk gehad laatste tijd. Ik had er gewoon geen puf voor. Maar ik ga er binnenkort weer mee beginnen, zodat ik wat meer ga leren en dan kan ik ook gaan beginnen met wat kleine opdrachtjes! Ik woon trouwens in Voorburg (omgeving Den-Haag, Leidschendam, Voorschoten, Rijswijk), maar voorlopig hoef ik nog geen doorspeel-opdrachten. Eerst nog even een paar taartjes heel goed oefenen. (wil een bierdop maken, een keer een tietentaart en een puzzeltaart). Zodra die goed zijn, dan ga ik rustig aan beginnen met wat opdrachten (als ik die binnen krijg natuurlijk). Tot die tijd lees ik gewoon lekker mee!!

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    leuk taliaa

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Waar ga je heen Skye?

Hier mag ik aan de bak zodra ik thuis ben.
    Staan taarten en bruidstaarten te wachten en een hoop workshops

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat kan maar jij hebt je contacten ook in "de liemers"
    ik ga eens even denken hahaha

17. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Leuk Taliaa!

Ben nu weer bezig met opdracht voor morgen, 12 en een half jarig huwelijk. De kleur wordt in ieder geval lentegroen, hoe kan t anders met dit weer! Heerlijk he..
    Geniet ervan meiden:)

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Vul ik het lijstje ff aan :)

Nathalie:Roosendaal eo, Breda
    Rozemarijke: Den Bosch, Zaltbommel, Waalwijk, Vlijmen, Vught. Maar voor m'n werk ben ik regelmatig in Culemborg, Houten en Zeist en ik kom eens in de twee weken ook in Eindhoven, dus daar zou ook nog kunnen ;)

19. Skye

Skye Niet meer actief

Ik ga naar center parcs, het meerdal. Best zin in!!

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    o lekker.

Deel Deze Pagina