De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Weet niet of jullie interessen hebben.
    Madhuri van Suikerkunst van de bekende suiker rozen komt weer naar Dordercht en wel op 11 juli.
    Je leert een boeketje rozen maken van knop tot bloem.
    Is echt de moeite waard je leert echt veel.

Meer info taart voor groot en klein.nl

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Welke tijd is dat Sonja? 's Morgens of 's middags?

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Heel de dag uit mijn hoofd zal het van 9 tot 16 uur zijn met evt uitloop.

Het is veel werk maar heel leerzaam.
    Ik ga zelf ook weer mee doen voor de derde keer.

Veel technieken gebruiken wij nu ook voor andere bloemen.

4. raspberry

Hmm, dan moet ik helaas overslaan :( Manlief moet de hele ochtend spelen in de kerk, dus tja...
    Ander keertje dus maar eens... (doen jullie ook op zaterdagen?)

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ja vorige was het op zaterdag maar toen konden er een hoop niet vandaar nu zondag gekozen.

Kids naar oma?

6. raspberry

Da's hier door alle gedoe met ziek-zijn enzo van Thirza niet echt een mogelijkheid helaas :( Dan heb ik 's nachts een kind dat het niet-eten van overdag in komt halen en daags erop een kind dat zich 24/7 aan me vast komt klampen om haar veiligheid weer terug te krijgen... Dat heb ik er niet voor over. Dus ofwel papa moet thuis zijn, of ze moet bij de gastouder terecht kunnen (en da's op zondag dus geen optie ;)).
    Nouja, je roept vast wel als er weer wat te doen is, dan hoor ik het wel :)
    Heb trouwens ook nog topsy turvy op m'n verlanglijstje staan.... dus ik hou me aanbevolen :)

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daar is nog een plekje voor vrij he en dat is op zaterdag.

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    wat een rust hier vandaag

9. raspberry

Welke datum is dat?

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Topsy Turvy - 15 mei 2010 - 10.00 - 16.00 uur

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    weet iemand trouwens welke letters ik het beste kan gebruiken voor een bierdop ?

volgend weekend zijn me oom en tante 40 jaar getrouwd ik wil dan een hoge taart maken met de boven kan als bierdop en de zijkant allemaal spelkaarten omdat me tante veel kaart en me oom wel van een pilsje houd :D

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    ik zou strakke letters pakken tappit of steker

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oke thx
    je bent altijd zo lekker snel met je antwoorden :D
    echt een meid waar je wat aan hebt hahahaha

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Romaira ik heb je toegevoegd hoor!

ik heb ook een hyves:
    taartvansas.hyves.nl

grappig ik stond het me tijdens de afwas net af te vragen over die letters, want ik wil er denk ik eentje maken voor mijn man dit weekeind haha!

Verder vandaag idd weinig tijd gehad hier te kijken, druk aan het werk! Heb ff bijgelezen.

@ Pioen Die tapits had ik ook steeds moeite mee eerst maar bij mij helpt het om de mp dun uit te rollen (poedersuiker op werkblad) en dan huishoudfolie erover leggen en de tapit erin drukken. Ideaal!

Groetjes!

15. raspberry

He meiden, wat een rust! Ook al niet aan het taarten bakken?
    Ik heb gisteren iig wel de vriezer een eind leeggemaakt: 3 minitaartjes (blanda 12) meegegeven aan manlief toen ie ging oefenen met de band van de kerk :D Kan er weer een ander taartje in, LOL
    Ga dit weekend denk ik eens aan het boetseren voor m'n opdracht over 2 weken: poezenstapeltje.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik bak dinsdag cuppies en appeltaart voor mijn mams verjaardag woensdag..
    voor vrijdag weer een marsepein taart.. voor collega van mijn man.

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Grrrrrrr!! had ik dacht ik op tijd mp besteld, is het vandaag niet binnengekomen!!!!!! : ( : ( Heb het morgen namelijk nodig voor de taart van mijn man (zondag jarig) s**t zeg, nu maar eens goed loeren welke restjes ik dan nog heb.......

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh sas das balen meid ! is er geen winkel bij je in de buurt waar je wat kan halen ?
    mss is het een idee om een oproepje op dlt te plaatsen heb wel eens gezien dat ze dat deden en dat er iemand anders dan aanbood om wat te verkopen ( wel in de buurt natuurlijk ) :)

weet iemand hoe lang het duurt om geld over te schrijven ?
    ik zou van me schoonouders een waardebon krijgen van dlt maar omdat ze geen internet bankieren hebben moest ze het overschrijven tis nu een week geleden en ik heb nog steeds geen cadeau :(

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi Romaira, ja idd echt balen ja! Heb net in de keukenkast gekeken en gelukkig kan ik wel e.e.a. maken, alleen zal ik het wel heel goed uit moeten meten! Thanks voor de tip trouwens! Heb eigenlijk alleen maar blanke mp nodig want kan het zelf kleuren en zo.

Bankiergebeuren, volgens mij als t bij dezelfde bank is vrij snel (een dag hooguit?) en als het een andere bank is hooguit 2 dagen geloof ik. Maar ik heb wel eens dat de ing niet goed werkt (internetbankieren) en dat ze de opdracht tijdelijk niet kunnen verwerken ..... maar en week lijkt mij wel erg lang.

Zo, ik ga het beslag maken!

O ja meiden, een vraag, met het taaten bakken en zo heb ik eigenlijk t meest een hekel aan het botercreme mixen, dijkje spuiten, afsmeren etc.... do boterreme maak ik dan van roomboter met poedersuiker.... Het is vaak stuk, als je ermee afsmeert trek je per ongeluk juist een stukje cake weg etc.etc.... dan duurt het dus best lang voor het er mooi uit ziet! Iemand misschien een tip voor me? Of is de BC mix iets misschien?

Hoe doe jij dat Sonja?

Groetjes!

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Haha de lap staat heel de dag aan voor de websop.;)
    En ik had nu natuurlijk heelveel tijd.:D

Deel Deze Pagina