nou lees het al weer kan dus nog wel even geduld hebben fijn zulke schoonouders en verjaardags cadeua's ! maarja tis wel een bon voor 75 euro dus ik kan der wel wat mee hahahhaah
Die wil ik ook wel Die van mij zitten bijna in de schuldsanering, dus daar hoef ik zulke kado's niet van te verwachten, hahaha. @Sonja: zal een andere keer moeten worden, de topsy turvy.... Zaten net onze rekening even te bekijken, maar 't moet ff zuinig aan de komende maand... Dure maand gehad (Plus dat ik wat achteruit ben gegaan in salaris omdat m'n ouderschapsverlof is afgelopen en doordat ik nog maar gedeeltelijk werk, krijg ik maar een klein gedeelte van de kilometervergoeding die ik normaal krijg (en waarvan we de autokosten ruim kunnen betalen)). Maar als ie weer eens langskomt, laat maar horen Heb me nu voorgenomen om vanaf nu m'n taartopbrengsten apart te zetten en daar alles van te betalen, dus dan zou ik daarvan ook eens een workshopje hier en daar kunnen gaan doen ).
hoe bedenk je het zo maar ik kreeg gisteravond de bon binnen Heb hem dus maar meteen besteed , vond het jammer om meerdere keren te bestellen want dan betaal je zoveel verzend kosten dus nu in 1x voor bijna 75 euro spullen gekocht hahahah alleen wel jammer dat de gun tijdelijk niet leverbaar is dus die koop ik wel in de winkel .
Mij bevalt het kleipistool van de Pipoos erg goed. Marsepein goed kneden en de rolletjes die ik erin duw, smeer ik aan de buitenkant nog even in met wat crisco en dan gaat het prima Hier gisteren een 'nieuwe' keukenmachine opgehaald die ik via marktplaats gescoord heb Zo'n alles-in-1 ding die in de winkel 150 euro kost, nu via marktplaats 50 euro, omdat ze hem helemaal niet gebruikten eigenlijk... Enkel de blender hadden ze een paar keer gebruikt. Nou, echt alles zit erbij (mixer, blender, hakmolen, snijschijven, citruspers, enz) en dat gaat hier wel gebruikt worden hoor! Kan de andere op marktplaats, kijken of ik die verpatst krijg (We hebben een Bosch met enkel het snij/kneedgebeuren en een blender erbovenop. Iemand nog belangstelling? ) @Romaira: jeetje, ik lees nu pas net dat Rayn zo slecht groeit! Thirza ging hier ook niet al te hard (en momenteel ook weer niet zo best geloof ik, ze is alweer ziek), maar 1 cm in 6 mnd is wel heel weinig! Komt ie qua gewicht wel wat aan?
Goedemorgen meiden! @ Romaira heerlijk zeg, shoppen voor de taart!!!! @ Rozemarijke, jij gaat zeker de komende week alles in t keukenmachien doen haha!!! Ik heb net de tweede taart af gemaakt voor mijn man! 1 bierdoptaart en 1 baantjertaart zijn t geworden. Zal vandaag of morgen de foto's hier ff spammen! Vandaag dus verjaardag vieren en morgen bijkomen haha en de troep opruimen! Fijne dag allemaal! Sas
o ja, en terugkomend op mijn áfsmeervraag', ik heb namelijk altijd ruzie met de botercreme....... ik maak m zelf van roomboter/poedersuiker..... die kant en klare, is dat een idee? Of ik dacht bijvoorbeeld een dijkje van de creme die ik zelf maak, en afsmeren met de mix? (zodat nattere vullingen wel goed tegengehouden worden....) Iemand een tip? Hoe doen jullie dat?
Afsmeren echt met 1op1 heb 1 keer met mix afgesmeerd op een workshop en alles smolt naar benden. Maar met 1 op 1 moet je echt super lang mixen en dan is er echt nisk aan de hand en smeert het super.
Ik heb ook 1 keer afgesmeerd met de mix en dat was prut Alles smolt en scheurde Met de 1:1 is het ofwel een kwestie van lang mixen, of gewoon even warm hebben gestaan (vlakbij de verwarming ofzo ).
Jep, denk het ook Zo meiden, die keukenmachine die ik gekocht heb, is echt superuitgebreid Heb nu alles een plekje gegeven en de oude staat op marktplaats
gheheheh hard aan de bak! kreeg een mailtje van iemand hier uit de wijk die had mijn hyves gezien, zoontje wordt 2 en willen een taart whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat spannend.
welkom terug Sonja! en succes met je werk! Heb je 1 oven? Ik ben echt dol op taarten decoreren, maar ik vind het bakken vullen en afsmeren wel wat minder hoor.... hebben jullie dat ook? Het duurt ook zo lang voordat je dan eindelijk kunt beginnen met het 'echte werk '; ) Meiden, fijne week vast!
Hallo allemaal, Ben ik ook weer eens...ik wil graag voor de verjaardag van mijn zoontje een teletubbie taart gaan maken...iemand leuke ideeën of misschien een voorbeeld? Groetjes Debbie