teletubbie zou ik gewoon puzzelen denk ik . is barbie trouwens te puzzelen ? lijkt me heel erg moeilijk ! moet 22 mei een 26cm babrie taart afleveren maar zit te denken aan een printje ..........of is dat niet zo leuk ?
We hebben 1 oven. en als het echt nodig is kunnen we de prive oven ook gebruiken. Vullen afsmeren ben ik binnen een 15 min mee klaar als je BC goed geklopt is smeerd het echt makkelijk en ben je zo klaar. Daarna 20 min in koelkast en je kan beginnen in die tijd kleur je je mp en is de tijd al weer om. Ik vul en smeer dan vaak nog een cake maar dat is wat anders.
Debke83 Voor wat voorbeelden kan je op mijn site kijken er staan er verschillende op. taart voor groot en klein.nl
Romaria, gewoon nu mee beginnen daarna goed verpakt weg leggen of in de vriezer. Ik zit met smart te wachten op mijn printer.
@sas: nee, ik vind alles leuk. Behalve het schoonmaken en opruimen @debke: ik zou of puzzelen en anders kijken via deleukstetaarten of je van iemand de malletjes kunt lenen. nou ik ga vandaag ook weer een beginnetje maken aan een taart. het is voor een collega d'r dochter voor donderdag. Dus heb nog even. Vandaag voorbereidingen!
Ok dank jullie weg, heb nog nooit gepuzzeld maar wil dat wel heel graag gaan proberen!!! Ik ga eens kijken op de genoemde sites!
Hoi meiden! Hoe is t met jullie? Ik heb voor volgende week zaterdag een opdracht voor 70 personen. Ik heb deze week redelijk veel tijd dus dacht kan mooi vast beginnen. Vulling wordt aardbeienkwark. Kan ik m zolang in de vriezer bewaren? Lijkt me wel toch... Fijne dag! Liefs
@Pioen: jep, dat kan Hier net twee biscuitjes in de oven staan M'n nieuwe keukenmachine is super! (Nadat ik trouwens ontdekt had dat er een dubbele vergrendeling op zit en de machine dus alleen aan gaat als die beiden vergrendeld zijn ). 't Is de kenwood multi-pro 900 trouwens Echt heel fijn! Biscuitjes worden 1 zwangere-buik-taart voor m'n zusje, (wil iets doen met een voetbal ook, omdat ze een jongen krijgen en mijn zwager gek is van voetbal). En andere taartje wordt de delfts blauw in remake: eens zien of alles wat ik me bij het maken van de vorige bedacht, nu beter kan Wordt wel een ronde deze keer...
Geen marsepeine taartjes dit keer, maar een lekkere ouderwetse appeltaart en een heerlijke mokkataart voor mijn verjaardag gemaakt. Wilde toch even showen Bekijk bijlage 64883 Zo lekker!!!
@ Pioen, gefeliciteerd met je opdracht!!! ik ga even zoeken in t lijstje wie er ook al weer in de buurt woont van den haag, ik heb iemand die graag een taart wil bestellen voor 23 april maar dan heb ik die bruiloft staan.
@ Natasja of @ Skye, ik heb iemand die in Den Haag woont en een taart voor 10 pers. wil laten maken. Ik kan hem niet maken voor 26 april, en dacht aan jullie? Laat me maar snel weten als je wil. (Skye, leuk om mee te beginnen?) Groetjes, Sas
kun je me je gegevens ff pben? Weet niet of ze het wil en kan komen halen hoor, maar ik kan altijd je emailadres geven aan haar?