De taartdozen

Discussion in 'Algemene clubs' started by Sas26, Dec 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    @ Natasja, ik heb je hyves doorgestuurd!

@ Sonja, ja inderdaad, misschien is iedereen druk aan t werk of aan t genieten van de zon (vanmiddag dan he)

Ik ga straks proberen mijn taartjes te spammen hier! En bij mij is het stilte voor de storm want volgende week veeeeeel taarten!

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dank je Sas

Morgen weer bakken, appeltaartje en cc's voor mams. Donderdag taart voor vrijdag maken voor feestje van collega van mijn man. Die hebben een nieuwe woning en ik mocht de taart maken.

3. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Taartjes zien er heerlijk uit, ik heb ooit eens geprobeerd mokka
    taart te maken maar dat was totaal geen succes. Deze ziet er super uit.

4. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Is gewoon naturel biscuit en botercrememix (DLT) met schepje oploskoffie (wel eerst oplossen in water).
    Dan wat mokkaboontjes er op en nootjes aan de zijkant. Thats it...

5. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,409
    0
    0
    goeiemorgen allemaal! Het is hier de laatste dagen wel rustig! Ik heb verder ook vrij weinig te vertellen. Was vorig weekend wel flauw gevallen op m'n werk, dat was niet zo leuk. De dag daarna weer bijna dus toch naar de huisartsenpost gegaan. Bloeddruk en suiker was goed. Vandaag naar de verloskundige dus effe kijken hoe en wat.
    Heb vorige week nog wel een over the top gemaakt en moet nog 3 taarten deze week...pfff.. Ik post ze dan wel allemaal tegelijk.
    Fijne dag vandaag!

6. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Dat is wel een super goed idee..
    tjonge wat heb ik moeilijk zitten doen ;)

7. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    O dat is een makkelijk recept voor mokkataart, ga ik ook eens proberen, thnx!

Volgens mij wordt het een lekker weertje als ik zo naar buiten kijk, t zonnetje schijnt hier al volop! Deze week lekker rustig, alvast wat voorbereidingen doen voor kraamfeesttaart van volgende week.

Fijne dag meiden!:)

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

Oct 12, 2007
    8,240
    85
    48
    Female
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik heb deze week weer veel te bakken!

Zaterdag viert mijn oma haar verjaardag, hiervoor maak ik een taart met lemon curd en advocaatmousse.

Zaterdagavond komt mijn nichtje eten, hiervoor maak ik voor 's avonds brownies en chocoladecupcakes die ik nog mooi ga versieren uiteraard :D

Resultaten kunnen jullie zien op mijn hyves volgende week
    --- Dretjuh --- Profiel - hyves.nl

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    @ nathalie, dat is vast schrikken ja! goed om ff te laten checken. Misschien is je bloeddruk laag wanneer je opstaat, dat had ik ook tijdens de zwangerschap. Succes iig!

@ dretjuh ik ga meteen ff kijken!

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    3,346
    0
    0
    zuid holland
    sas je bent te vlug ze schrijft volgende week.

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi

pfff ging net appeltaart bakken.. zou je denken, simpel.. nou dat deeg wilde echt niet...
    Ben benieuwd wat voor rampenplan er straks uit de oven komt.

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke ik krijg net telefoon of ik voor morgen cc wil maken voor een kinder verjaardag thema lego.

ze had een taart besteld bij de bakker maar die laat dus vandaag weten dat ze iets anders moet doen omdat hij het niet red!
    ik heb wel tijd zou ik het redden om deze te maken?????
    ga zo even googlen hoe het moet worden.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Leuk!

Hier ff geen taarterij; Thirza begint net wat op te knappen van een oorontsteking en nu begin ik ziek te worden :( Pfff, moet ff niet aan eten denken, laat staan taarten....

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36

I know maar ik wilde gewoon vast naar haar andere baksels kijken! :D

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    ik heb net me bestelling binnen gekregen !
    ben der super blij mee maar zie der toch echt geen 75 euro aan af hoor ! waarom moeten die spullen toch zo duur zijn he ?

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    @ amfy, dat is inderdaad een spoedje! Lukt het? Op zich wel te doen denk ik, ze zijn neem ik aan heeeeel blij dat je het doet?

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Zie hier de 2 taarten voor mijn man zijn verjaardag! Baantjer fan haha, hij was heeeel verrast! :D

18. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    @ rozemarijke beterschap

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

ze hebben ze net op gehaald.
    was net op tijd klaar heb op een gegeven ogenblijk mijn vriend laten vullen en afsmeren haha.
    ze waren zoo blij! heb ook nog iets fooi gehad maar dat hoefde helemaal niet ik was zelf niet helemaal tevreden maar hun vonden het top!

ik heb ze trouwens een eigen bak mee laten bregen ik ha dgeen doos voor 30 cc's

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    3,346
    0
    0
    zuid holland
    Dat komt omdat alles uit het buitenland komt. En zeker uit Amerika zijn de verzendkosten erg hoog. ;)

Share This Page