Net nog maar weer een spoedje aangenomen waarom kunnen mensen toch niet eerder bedenken dat ze iets willen. Heb gelukkig nog 2 dagen.
Haai lieve taart dames Ik werd op dit topic gewezen door iemand!! Mijn Zoontje wordt bijna 1 (we vieren het 9 mei) En ik wil zoooooo graaaaaag een hele mooi bijzondere taart voor hem bestellen.. maar ik kan nergens wat leuks vinden . Ik woon in het Gooi, (maar ben dus geen echte gooise vrouw hihi dus hier in de buurt is alles echt super duur) we zijn in Laren wezen kijken, maar voor een beetje leuke taart waren we daar 80!!!!!!!!!!!!!!!@##$% euro kwijt... Is hier iemand die ook taarten verkoopt? En het leuk vindt om te doen? Ik vind het niet erg om er een stukje voor te rijden... Ik vind zo een met 3 verdiepingen wel erg mooi, van de teletubbies, zandkasteel, bert en ernie of iets dergelijks.... Ben heel benieuwd of iemand hier tijd en zin heeft! Ik hoor het superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr graag, want wil zooooo graag de mooiste taart voor Sam Liefs Muis
hmmzzz zitten ook allemaal best ver!!! he JAKKIE waarom zit er nou niemand hier!! ik denk dat ik een nieuwe hobby heb gevonden hihihihi hoofddorp is nog het dichtsbij..... maar kunnen die taarten zo lang in de auto? lijkt me niet echt goed
opzich kun je ze best een 45 min buiten de koelkast vervoeren hoor dat is het probleem niet. ik neem geregeld taartjes mee ergens naar toe laatst heeft er 1 2 uurtje in de auto gestaan er wat niets mis mee hoor
ligt er ook aan waar hij meegevuld is. ik zou (9mei zeker...) hem dan niet met slagroom vullen, dan moet het wel lukken! Oja, 80 euro voor een 3 verdiepingen taart met boetseersels is wel veel, maar niet heel veel hoor... Bedenk maar eens hoeveel manuren er in zitten... (op mijn tempo: hoeveel lichtjaren)
@muis: ik werk in de omgeving utrecht/zeist/houten, en heb wel tijd die week, dus we zouden ergens in die buurt af kunnen spreken?
mooi, jullie hebben een match denk ik! en je kunt toch bijvoorbeeld wat van die koelblokken (van die campingdingen) onder de doos doen?
Ja, of zoals ik laatst met de R2D2 heb gedaan: gewoon de airco lekker koud zetten en zelf een jas aan in de auto, (haha, beetje zoals die reclame van de Suzuki Swift, bedenk ik me nu ). Maar heb nog niks terug gehoord, en zag dat ze meerdere links heeft doorgekregen, dus ben benieuwd Zou het wel erg leuk vinden, want heb die week wat vrije dagen, en even heerlijk knutselen en boetseren als Thirza gewoon wel bij de gastouder is, heb ik wel helemaal zin in
Heb trouwens ook een idee bedacht voor een littlest petshop-meppertje: heb een tijd terug samen met mamakitty zitten boetseren en toen zelf een walvisje van LPS gemaakt, maar die kun je natuurlijk ook als boltaartje of meppertje doen, (want walvisje is mooi rond ) Dus die staat ook weer op m'n to-do-list nog