O, en wat ik nog vragen wilde: mamakitty of n4th4li3: hebben jullie nog een bestelling gekregen voor een kleine bruidstaart? Kreeg van de week PB, maar diegene woont in WestBrabant, dus haar jullie namen doorgegeven... (Wel grappig trouwens hoe dingen al lekker kunnen gaan rollen als je enkel in je handtekening zet dat je taarten bakt ).
Leuk taartje. Ik heb een taart in mijn hoofd zitten dummy ga ik van de week maken. Hoop dat hij net zo word zoals ik hem nu voor me zie. Hihi
@ rianne, lekkeeeerrrrrr!!! : ) vraagje: heb je rond de vulling een dijkje van botercreme gemaakt? Bij mij zie je dat namelijk als ik de taart snijd, maar bij jou niet? Groetjes! @ Sonja, een dummy, euhhhh. je bedoelt op een piepschuim/karton ondergrond? Hoe doe je dat dan? En wat voor taart?
Leuk dat oranje! Dit was mijn laatste creatie (12 cm blandavorm). Is mijn 3de taartje (workshop taart niet meegerekend). Volgende taart ga ik me vooral op de strakheid toeleggen dat mag nog wel wat beter! (oja en let niet op de strik, dies wat ingezakt had geen tijd om langer te laten drogen want we wilden hem lekker opeten die avond bij de thee )
Gevuld met chocoladebotercreme en op de botercreme een laagje gesmolten chocolade met nootjes (dat laagje werd dus weer hard). Erg lekker maar een kwart puntje was wel genoeg haha. (oja afsmeren doe ik normaal heeel dun, te dun eigenlijk) maar ik vond de chocobotercreme zo lekker dat ik hem expres wat dikker had gelaten). Enne ik lees nog altijd mee hoor doe mooi veel tips op hier
@ Lief: Waauw die is mooi !!! Zoiets wil ik ook een keer maken! Waar heb je die uitsteker voor die sierrand aan de onderkant vandaan? Ik heb hem ook, maar dat is een grote. @ Sas: Nee ik spuit geen dijkjes, ik smeer gewoon een beetje van het randje af.
Heb trouwens ook eeecht op zijn minst een spuitje ofzo nodig voor die sliertjes.. vorige taartje moest ik ook de randjes van de strik al zelf rollen (nu dus niet gedaan) en nu wel die witte sliertjes.. wat een pokkewerk is dat haha. Maar ja een sugergun vind ik nog wat duur.. Denk dat ik het ook nog wel even red met een voedingsspuit ofzo.
Ja een piepschuimtaart en hoe ga ik nog niet verklappen hihi komt volgende week. Bij straight frill de onderrand niet zo kort afsnijden dan word hij hoger.
Natas ik zag je reactie over Annelies we zijn bezig zo ook nog met de andere workshop fie ik je laatst schreef daar weet ik meer over na het weekend.
Dankjullie wel vind het ook erg leuk om te doen, maar wil zoo graag meer spulletjes, voor bijvoorbeeld rondjes speur ik mn hele keuken af wat ik eens kan gebruiken haha, glazen, dopjes etc alles wordt gebruikt. @sonja, had je het nou tegen mij? ik vind mn randje wel goed qua hoogte? Ben benieuwd naar je dummie!
haha, ja dat doe ik ook! ik koop alleen wat ik niet met iets anders kan maken. Dus iff ik gebruik dopjes, sateprikkers, lepeltjes noem maar op!