ik was net op een verjaardag en vanochtend hebben hubbie en ik het huishouden ff samen gedaan . Op die verjaardag had ze ook marsepein taart laten maken , het eerst wat hubbie zei was....ik vondhem helemaal niet zo lekker hahaha zielig wel maar goed ik vond hem ook erg droog en te dikke marsepein de buitenkant was wel mooi en goed gepuzzeld maar de smaak nee niet onze keuze . (gelukkig komt ie niet van hier van iemand hahah)
dank jullie dames! ik heb nu een aanvraag voor een koemelkvrije taart.. als die doorgaat kom ik hier wel even adviezen vragen van de kenners
zo mijn ei vrij en melk vrije taartje staat in de oven @ rozemarijke heb jij ervaring met de zelfrijzende bloem van ORGAN ? ik heb daar een sponge cake recept van , die is toch lekker ! echt waar en hij blijft ook heel lang heel vers normaal is gluten vrij met een paar uur kruk droog maar deze is echt geweldig
ja normaal gesproken doe je er wel ei bij , ik heb hem nu met banaan als vervanging gedaan en volgens mij is ie goed gelukt ! heb een blanda 12 en 1 muffin gemaakt die blanda is flink hoog geworden en iig gaar van binnen ! als ie zo afgekoelt is gaan rayn en ik de muffin voor proeven ik mail je wel even het recept kan je er mee doen wat je wil hihihi
Natas hebben contact gehad met Annelies ze geeft geen avond ws meer buiten 35 km van otterlo. Jammer jammer
Leuke taart Maia @natasja leuke opdracht, ik ben benieuwd naar je taartje. Bumba is erg leuk om te doen.
dat hun niet naar jou zijn gekomen!!! ik vind hem niet eens zo heel mooi haha. wel goed gepuzzeld maar hij is flets???
Sonja, als ik wat bestel wanneer heb ik het dan binnen? Weet niet meer wanneer je weer binnen een dag verzend? Vraag: als ik een muffinpan gebruik, doe ik daar dan eerst die muffinvormpjes in en daarin het beslag of niet en het beslag rechtstreeks in de muffinpan? Maar ik wil de muffins wel in die vormpjes....?