@ Sonja, ik wil misschien bij jou wat bestellen, wat is ook al weer de site? Heb je van die tubes met witte icing? (kant en klaar)
hey meiden, ben nog een beetje inspiratieloos voor de vullingen van m'n opdrachttaart... Bovenste taartje ga ik vullen met slagroom, bokkepootjes en aardbeienjam (blanda 12). Dan wilde ze ook graag iets met bonbonbloc, dus dat wordt de botercreme met bonbonbloc. Maar wat er nog bij? En dan heb ik dus nog een taart te vullen... Iemand ideeen? Ze wilde wel graag een lekkere foute chocotaart, (kapsel is ook chocoladebiscuit). Ben benieuwd naar jullie tips
eeeeh chocolade mousse van mona met witte choco crispies? heb net nog even een slagroomtaartje geflanst van eieren die ik over had en slagroom wat op moest.. best lekker, manlief in nopjes want die vind dat enorm lekker.. ikke heb liever marsepein
ach, af en toe moet je mannen ook tevreden houden @Rozemarijke: of een witte chocolademousse met frambozen? ik ga morgen weer aan de slag. Moet een hele stapel minikroontjes maken voor een hele hoop cupcakes. Die zijn pas voor het weekend maar ga toch maar alvast aan de slag met de kroontjes.
toch maar bij dlt besteld, want sonja bij jou was nog 2 kg blauw te bestellen en ik heb er 3 nodig.... Sjee, gelijk weer 90 euro lichter! vraag, ik heb van die soort íjzeren stekertjes'gekocht, je ziet ze wel eens in een taart geprikt en dan kun je aan t uiteinde iets maken. Iemand ervaring daarmee? gebruik je dan mp of fondant? Groetjes!
Dit is helaas heel normaal moet je maar eens met witte fondant kijken. Het scheeld wel als je witte kleding aan heb.
Zo ik leef ook nog. Gister heel de dag workshop gehad. Vandaag heel de dag de hort op. Leuke taartjes voorbij zien komen. Sas ja klopt heb nog maar 2 kilo. Maar waarom kleur je niet zelf dan krijg je vind ik veel mooiere kleuren blauw als dat de voorgekleurde is.
ik ook heb nog niks van haar gehoord maar ze had hem vandaag ook geloof ik dus zal deze week wel mail krijgen. Jij had zeker ook nog wat van Sandra gehoord of niet?