Heel gaaf Sonja!! Ik kleur de mp normaal ook meestal zelf, maar nu gaat het om 3 kilo blauw.... (naast nog andere kleuren) en dat kunnen mijn polsen niet zo waarderen ; ) Heb jij anders nog kneedtips? Groetjes!
Dat is de 27ste he. Bij deze workshop zullen we ook schoentjes gaan maken dus hij zal zeker uitgebreider zijn. Heb je van haar al eens haar tassen gezien want ze heeft ze nog niet veel gemaakt.
daarom wacht ik ook nog even.. geloof dat ze er ook nog nooit een workshop in heeft gegeven, eens moet natuurlijk wel de eerste keer zijn.. maar toch Heb 1 tas gezien geloof ik.
Klopt maar ik vind als je ergens workshops in wilt geven je ze eerst zelf heb moeten volgen maar dat is mijn mening.
Mogge, Hier heel de dag gezellig werken met dat mooie weer. Vanavond komen er een stel freubelen van de DLT. Morgen een bruidstaart maken.
Goedemorgen Veel te mooi weer om te werken.. ik mag vandaag ook weer. Maar ik ga lekker om de fiets heen dan krijg ik ook nog wat mee van het weer. Gezellig. We proberen hier ook vaak even samen te komen om leuk met zijn allen te freubelen. Ik heb hier zo een Delfs blauw bruidstaart.. ik heb het paartje gemaakt maar vind het wel een lastig stelletje. Ga hem toch maar even over maken. Het is mijn eerste bruidtaart voor een vreemde dus ik wil hem helemaal perfect en met een goed gevoel de deur uit doen.
Sas 1/3 is zachter en kneed dus makkelijker je kan het ook even in de mp doen. En verder goed met de muis van je hand uitduwen.
mooie KC taart zeg! En leuk die meisjes op de poef! Sonja, ik ga vandaag denk ik bestellen bij je. Zal begin vd middag worden denk ik. Weet je dat vast
@ Aphrodithe, ga je de hele taart over doen? spam anders eerst ff een foto van de tart waar je niet helemaal tevreden over bent? Doordat mensen soms zo 'moeilijk' doen kun je zelf erg onzeker worden! Succes!
Haha nee alleen het bruidspaartje De taart wil ik ook nog beschilderen maar daarvoor ga ik nog even goed oefenen.. ik heb nog een kleine 2 week.