Natas het zal een dageorkshop worden. Dit omdat anders de schoen niet te bewerken is omdat hij moet drogen. We hebben nu 2 datums door gegeven dus even kijken of zij dan kan. Het zal in juni zijn.
He meiden, druk hier! Ik doe ff niet mee: ziek nog steeds Heb nu een AB-kuurtje, dus hopelijk ga ik nu snel opknappen... (Heb ik tenminste echte energie voor m'n opdracht )
@ rozemarijke, wat vervelend joh! veel beterschap voor jou!!! @ Sonja, thanks voor die tip om de mp even in de magno te doen! Inderdaad wat soepeler kneden! Maar blijf het een * werkje vinden, alles plakt weer aan t aanrecht. Maar goed, niet piepen, ik heb nu 2 kilo lichtblauw (en ben blij dat ik de 3 kilo gewoon blauw besteld heb ; ) Hoe lang doe jij daar over Sonja? En meng jij voor iedere tart weer opnieuw? Groetjes!
Ik maak voor iedere taart nieuwe kleur soms heb ik nog wat kleur en dat gaat er dan mee door. 20 min is toch echt wel 3 kilo gekleurd. Ikea mat eronder en niks plakt. Handen goed met crisco en je bent zo klaar.
Rozemarijke, beterschap!! Sonja, ik doe ook altijd crisco aan mijn handen met kneden. maar gaat steeds sneller hier!!
Beterschap Rozemarijke. Ik kleur ook altijd alles zelf. Is even een werkje (maar je wordt er steeds sneller in ) en ik vind het altijd heerlijk!
watvoor Ikea matje Sonja? Ik ga de plaatjes maken voor de taarten voor vrijdag! Verder nog een bestelling voor een safaritaart!
Pröjs mat als ik het goed heb, die is ECHT het beste wat ik tot nu toe voor de taart hobby heb gekocht! Nooit geen poedersuiker of maizena ofzo meer, had laatste keer zelfs de crisco niet eens nodig.
Hmmmm ik moet toch echt een keer naar de ikea merk ik haha Nou ik moet vrijdag dus 45 cc's klaar hebben. Dochterlief wil de andere klassen (juffen en meesters) ook nog langs dus het zijn er meer geworden. EN ik kreeg net een mail of ik zaterdag (!!!!!!!) 2 taarten kon maken: nijntje en thomas de stoomlokomotief. Pffff das wel krap aan allemaal, maar zou het wel willen doen. leuk! Benieuwd of ze terug mailt. Wil het wel vandaag weten dan, anders wordt het mij ook te kort dag hoor.
Nou, idd Ga hier vanmiddag wat poezen boetseren, morgen nog m'n 3e kapsel bakken, donderdag vullen, bekleden en deels decoreren en dan vrijdag afmaken @Mamakitty: dus je banner moet aangepast (dochter 6 jaar ). Mooie ajaxtaart trouwens. Deed me wel weer m'n wenkbrauwen ophalen: wie noemt z'n kind nou 'lucht'? (Tja, over smaak valt niet te twisten, zei mijn vader altijd, maar toch... ). Verder boel gekletst hier dus... ik lees het ff niet meer terug hoor Ben alweer blij dat ik wat op begin te knappen en het weer wat bij kan gaan houden Mooi dat iemand de naam van die mat gaf, want had laatst al zitten zoeken op de ikeasite, maar niet gevonden. Moet die ook maar hebben, maar ga hem maar op m'n verlanglijstje zetten, (half juni jarig). Weer fijn voor de mensen die een beperkter budget hebben
@Rozemarijke; suc6 met de poezen!! Hoe voel je je? Wrom mijn banner aangepast? Dochterlief is in juli 6 jaar, ze gaat nu trakteren omdat ze naar de andere school gaat he Sja, sommige namen hihi... Ik ben pas in december jarig, dus ik zal de matzelf maar moeten aanschaffen hihi Die vrouw gaat me vanmiddag bellen van hoe of wat voor de taarten!!
och, m'n hoofd zit nog vol met snot... ja, tuurlijk Was ff in de bonen. Gaat hier wat beter, sinds gisteren aan de AB en dat lijkt nu wel aan te slaan, (moet alleen even andere hebben, want Thirza reageert op deze via de BV ). Heb de afgelopen dagen ladingen en ladingen zakdoeken verbruikt en heb versteld gestaan van de enorme hoeveelheid troep die er uit m'n neus kwam, (sorry voor de smerige details hier ). Maar sinds vanochtend hoef ik ineens niet zo heel vaak meer te snuiten en voelt m'n hoofd dus ook weer een stuk lichter... M'n lijf had met alle slapeloosheid van de afgelopen 2 jaar ff wat ondersteuning nodig blijkbaar...
fijn dat je weer wat opkrabbelt! mamakitty.. oew das krap! maar wel leuk! Ik begin donderdag met het voorbereidende werk van de bumba taart..zaterdag kapsels bakken.. in de vries.. maandag avond bekleden en versieren.
Nou ze heeft me net gebeld en het worden voor zaterdag 2 taarten van 26cm, 1 thomas en 1 nijntje. En dan nog 45 cc's voor vrijdag, dus ik moet aan de gang Mooi dat het weer wat beter gaat rozemarijke! natasja, suc6 vast met bumba!