Leuk mailtje sonja! Rozemarijke, ik ben benieuwd! Nou hier zijn de cc's vanmorgen meegegaan naar school, ze werden vol bewondering bekeken door kids en moeders, erg leuk! De nijntje taart is dus klaar, de thomas taart is bekleed (groen) en vandaag of vanaaf maak ik thomas zelf en dan kan die er ook op.
Dat was het zeker ja! Ook leuk voor dochterlief hoor, die stond er zo trots naast hihi Ze kreeg allemaal tekeningen, kaartjes en cadeautjes omdat het dr laatste dagje is daar op die school, zo leuk!
Zo....thomas gepuzzeld, ligt nu te drogen........ Erg leuk om te maken en hij is nog goed gelukt ook!! Vanaaf op de taart, foto volgt...
Ben benieuwd @Sonja; ja, dat zijn de leuke mails idd Dat wil je horen Leuk! Hier is de poezenstapel af! Hij is helemaal leuk geworden, vind ik zelf, maar ga 'm pas vanavond showen, want anders ziet de ontvanger hem hier al Wel iets anders geworden dan de planning: poezen waren te groot om allemaal op de taart te kunnen, dus eentje zit naast de taart
Nou, hier is ie dan Onderste laag gevuld met bonbonblocvulling met XL pure hagelslag en een laagje bokkepootjescreme, middelste laag met bonbonblocvulling, aardbeienjam met slagroom en een laagje bokkepootjescreme en boltaartje gevuld met aardbeienjam met bokkepootjescreme en een laagje aardbeienjam met slagroom.