maar het duurd nog even van iedere taart iets weg leggen dan ben je er toch wel tot die tijd? Prijzen zijn denk ik wel netjes. Gewoon 2 keer per jaar 2,50 omhoog. Je krijgt steeds meer ervaring en gaat moeilijkere dingen maken.
Ja idd ik dacht ook dat het wel netjes was die prijzen. Nou momenteel wil ik sparen voor uitjes met de kids vandaar
@ romaira, cool!! gaat lekker joh!! ik ga vanmiddag aan de gang met een stapeltje. wil er toch een maken! kijken of het lukt
zo dan ben ik goedkoop bezig blijkbaar en ik vond mezelf al vrij duur. ik vraag 17,50 voor een taart. vulling naar keuze en alles naar wens van de klant. @ romaira. vraagje. ik krijg een aanvraag voor een taart voor 11 juni maar dan kan ik niet! (ben van 1juni tot 12 juni op vak) zou ik haar jou link geven (als jij nog plek heb natuurlijk?)
ik heb zitten rekenen en ik kom toch goed uit hoor. mischien komt het ook doordat ik alle producten in duitsland haal.dat het daar toch nog een stuk goedkoper is
@Amfy, Dan nog, moet je zien hoeveel uur je ermee bezig bent joh. Daar mag echt nog wel 7,50 minimaal bij meid! Dat kun je weer in je "taartpotje" doen. @ Sas, mooie woezel en pip! Hoe heb je de kleuren gekregen van ze???