@ Amfy ik vind het ook weinig hoor! Mag best wat omhoog! @ Mammakitty, even denken ik heb blank, paars, blauw en beetje zwart door elkaar gedaan. En geel is gewoon blank met gele kleurstof.
Hoi, Ik sluit mij hier ook even aan. (als het mag) Want ik heb een vraag, het gaat wel over broodbakken, maar misschien dat iemand mij tips kan geven? Vrienden van ons gaan binnenkort trouwen. En nu is ons cadeau aan hun een weekendje weg. Daar maken we dan een soort waardebon van en die waardebon wilde ik in een brood mee bakken. Heeft iemand enig idee hoe ik dat het beste kan aanpakken?
saskia ik zou hem gewoon in een plastic zakje doen . dan het bakblik vullen met de helft van het beslag dan de bon en dan het overige beslag op op .
Weet niet of dat plastic zakje niet gaat smelten... Is het niet handiger om het in bakpapier in te pakken en dat in het brooddeeg te doen en dan bakken?
Haha, zelfde gedachte, tegelijk gepost zo'n beetje denk ik @Amfy: jemig: daarmee ben ik zelf niet uit de kosten bij zo'n taart hoor! En idd; je mag ook rekenen voor de uren die je maakt he? @Sas: wow, mooie taartjes!!!! @all: ben hier lid geworden van de ruilkring. Kan ik taartjes bakken en daar niksen mee verdienen en daar weer andere diensten van kopen van de andere ruilkringers... (zoals de tuin doen, huis schoonmaken... ) Kan ik alle dingen die ik niet leuk vind, gaan laten doen door anderen, terwijl ik zelf leuk taartjes ga maken
Amfy, Reken je ook stroom en gas voor je oven.Echt je moet er wat boven op doen hoor. Sas mooie taartjes. Zo ik ga maar voorbereiden op een workshop.
Slechte foto hoor zo 's avonds..... Maar dit is onze Koninginnedagtaart! Net ff snel gemaakt.. Naturel biscuit gevuld met bokkepootjesslagroom en tobleronevulling Ik heb nu al zin in vrijdag!
maar meiden als ik de taarten met 7,50 omhoog gooi dat kunnen een hoop mensen z'n taart niet meer ver oorloven toch??
nou ik denk dat als ze bij de bakker een taart kopen zij veel duurder uit zijn.. je zit net 2 euro boven een hema taart... en die zijn niet eens lekker hahahahah
idd... Daarbij, als mensen zeggen dat je te duur bent, moet je ze maar eens vertellen hoeveel uur je met 1 taart bezig bent!
@Amfy: bij vrienden die het niet zo breed hebben, reken ik alleen de materiaalkosten. Maar mensen die ik minder goed ken... ja, daar ga ik dus echt wel een bedrag bovenop rekenen: op die manier kan ik ook weer spulletjes aanschaffen waarmee ik nog weer mooiere taarten kan maken @Mamakitty: mooi taartje!
Nou mooi mooi...tis een heel simpele voor onszelf ff hoor meiden haha.....gaat me meer om de inhoud nu....*kan niet wachten*
Mamakitty....Leuke taart hoor! Lijkt wel of die oranje marsepein gewoon de biscuit is, alsof er geen marsepein op zit. Komt waarschijnlijk door de foto!!