De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

@ Amfy ik vind het ook weinig hoor! Mag best wat omhoog!

@ Mammakitty, even denken ik heb blank, paars, blauw en beetje zwart door elkaar gedaan. En geel is gewoon blank met gele kleurstof.

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    blank paars zwart en blauw jeetje mina hahaha maar we gaan het een keer proberen!

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

#3283 Polletjepiek, 27 apr 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2010
    Hoi,
    Ik sluit mij hier ook even aan. (als het mag) Want ik heb een vraag, het gaat wel over broodbakken, maar misschien dat iemand mij tips kan geven?

Vrienden van ons gaan binnenkort trouwen. En nu is ons cadeau aan hun een weekendje weg. Daar maken we dan een soort waardebon van en die waardebon wilde ik in een brood mee bakken. Heeft iemand enig idee hoe ik dat het beste kan aanpakken?

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    saskia
    ik zou hem gewoon in een plastic zakje doen .
    dan het bakblik vullen met de helft van het beslag dan de bon en dan het overige beslag op op .

5. Polletjepiek

Ja zoiets dacht ik ook, maar smelt het plastic zakje dan niet in de oven of broodbakmachine?

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Weet niet of dat plastic zakje niet gaat smelten... Is het niet handiger om het in bakpapier in te pakken en dat in het brooddeeg te doen en dan bakken?

7. Polletjepiek

O, ja dat is ook nog een idee!!

Of ik dacht misschien een braadzak? Maar waar haal je die?

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja idd van bakpapier een envelopje vouwen is leuk !

9. raspberry

Haha, zelfde gedachte, tegelijk gepost zo'n beetje denk ik :)

@Amfy: jemig: daarmee ben ik zelf niet uit de kosten bij zo'n taart hoor! En idd; je mag ook rekenen voor de uren die je maakt he?

@Sas: wow, mooie taartjes!!!!

@all: ben hier lid geworden van de ruilkring. Kan ik taartjes bakken en daar niksen mee verdienen en daar weer andere diensten van kopen van de andere ruilkringers... (zoals de tuin doen, huis schoonmaken... :D) Kan ik alle dingen die ik niet leuk vind, gaan laten doen door anderen, terwijl ik zelf leuk taartjes ga maken :D

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Amfy, Reken je ook stroom en gas voor je oven.Echt je moet er wat boven op doen hoor.

Sas mooie taartjes.

Zo ik ga maar voorbereiden op een workshop.

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Slechte foto hoor zo 's avonds.....
    Maar dit is onze Koninginnedagtaart! Net ff snel gemaakt..
    Naturel biscuit gevuld met bokkepootjesslagroom en tobleronevulling :D
    Ik heb nu al zin in vrijdag! ;)

12. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mooi Mamakitty! Vries je hem dan in ?

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  14. Amfy

Amfy Niet meer actief

maar meiden als ik de taarten met 7,50 omhoog gooi dat kunnen een hoop mensen z'n taart niet meer ver oorloven toch??

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou ik denk dat als ze bij de bakker een taart kopen zij veel duurder uit zijn.. je zit net 2 euro boven een hema taart... en die zijn niet eens lekker hahahahah

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Je moet eens weten hoe vaak ik nee moet zeggen en ben echt een stuk duurder.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    idd...
    Daarbij, als mensen zeggen dat je te duur bent, moet je ze maar eens vertellen hoeveel uur je met 1 taart bezig bent!

18. raspberry

@Amfy: bij vrienden die het niet zo breed hebben, reken ik alleen de materiaalkosten. Maar mensen die ik minder goed ken... ja, daar ga ik dus echt wel een bedrag bovenop rekenen: op die manier kan ik ook weer spulletjes aanschaffen waarmee ik nog weer mooiere taarten kan maken :)

@Mamakitty: mooi taartje!

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou mooi mooi...tis een heel simpele voor onszelf ff hoor meiden haha.....gaat me meer om de inhoud nu....*kan niet wachten*

20. Skye

Skye Niet meer actief

Mamakitty....Leuke taart hoor! Lijkt wel of die oranje marsepein gewoon de biscuit is, alsof er geen marsepein op zit. Komt waarschijnlijk door de foto!!

Deel Deze Pagina