Wat leuk nathalie, een meid! Meiden zijn geweldig ! Mooie taart zeg, heb je die huisjes getekend? ik ga het weekend weer een klein taartje bakken, krijg vistie. Weet alleen nog niet wat. Ga hem vullen met chocodreams met witte chocoladestukjes.
@ Aphrodite, wat een leuke taart! Was ie voor vandaag? Mag ik vragen wat je voor prijs rekent? Hij is echt leuk! @ Natas leuk een meisje! En groot gelijk even taartenrust! Hier vandaag gesloopt, schoolreisje gehad! Doeidoei!
Mooie taart Aphrodite!! Hoe heb je de huisjes gedaan? Meiden zijn inderdaad helemaal geweldig Nathalie, wat leuk!! Hier mijn koninginnendagtaart! T is voor opening van een bedrijf. Meteen maar mijn visitekaartje er bij aan geplakt
Dank jullie wel De huisjes heb ik er met de hand opgeschilderd. Hij is vanmorgen opgehaald en ze waren er ook erg blij mee. Kwa prijs.. nou ik heb er 60 euro voor gevraagd inclusief topper.. ik ben van 1,50 pp uitgegaan. Maar als ik het over zou doen zou ik 2,50 pp exclusief topper vragen. De Materialen zijn toch duurder dan een gewone taart en er zit wat extra werk in. @ Pioen Echt heel erg leuk! Daar komen vast vervolg opdrachten op. (ben ik vanmorgen gewoon mijn visite kaartje vergeten)
Hoi Pioen, leuke taart! Hoeveel heb je ervoor gekregen als ik vragen mag? @ Aphrodite, sjeetje dat is niet zo veel.... al die tijd die erin zit! Voor hoeveel personen is ie dan?
Maar die huisjes, erop geschilderd!?!?!?!?! de donkerblauwe lijntjes of ook de rest van de huisjes? Hoe dan, watvoor verf?
Hij is voor ong. 40 man. Ik heb voor de donkere lijntjes "royal blue" van Wilton gebruikt met een beetje alcohol (rejuvenator liquid) en voor steeds lichtere verf witte kleurstof erdoor.
wat een leuk toppic hier bak ik sinds kort ook zelf taarten chapeau dat jullie dat zo mooi kunnen ikzelf ben nog niet verder dan cake en biscuit/slagroomtaarten vinden jullie het erg als ik hier mee kom kletsen?
zeker al weer even geleden! Ja alles goed, al hebben we allemaal het Noro virus hier.. bah. Met jou kindjes ook alles goed?
ik zal ook enkele foto's hier neerzetten van taarten die ik gebakken heb deze is van heel lang geleden Bekijk bijlage 68565