View attachment 68568 natasja ja alles goed hier met de kindjes en bah het norovirus hopelijk zijn jullie snel weer allemaal beter
en als laatste de cakejes die ik voor de bruiloft van mijn schoonbroer heb gebakken (er waren er meer natuurlijk, dit is van elke soort 1) View attachment 68586
ik kan jullie ook zeggen ze waren heerlijk zijn verschillende vullingen slagroom en aardbeienconfituur zelfgemaakte chocolademousse zelfgelmaakte chocolademousse met krieken (zeer verfrissend)
ze liggen ook niet zo zwaar op de maag en dat vind ik, wel belangrijk anders heb je gelijk voor de hele dag gegeten
Help! Hihi, sorry dat ik even kom binnenvallen maar ik zit met een dringende vraag! Ik ben momenteel een taart aan het maken voor morgen, een soort van koninginnedagtaartje. Nu heb ik als vulling een sinaasappelcreme maar ik vind hem iets te bitter. Ik heb de sinaasappel eerst een uur gekookt en daarna gepureerd, gemengd met witte chocolade en botercreme maar ik vind hem dus ondanks het koken toch wat bitter. Hoe kan ik hem het beste iets zoeter/zachter maken? Hij is in eerste instantie heel lekker, maar de nasmaak ik zeg maar net iets té bitter. Hebben jullie een ideetje?
O de reden dat hij misschien iets te bitter is, is omdat er officieel (volgens het recept) nog passievrucht door heen moest. Deze ben ik echter vergeten en ik dacht dat het zo ook wel kon (Hihi)..
Zo ik dacht dat er veel geklept was 3 pagina's zie ik een heleboel taarten voorbij komen. Wo maar 60 voor zoveel werk echt meid volgende keer min het dubbele vragen. dan een vrolijke stapel. En heelveel ander lekkers. Hier weer een taart meegemaakt met de workshop als voorbeeld maar dan staat er weer een leuk ongedecoreerd taartje in de koelkast waar ik niks mee doe maar oke.Je moet wel wat laten zien natuurlijk. Nou duik me bed in morgen gezellig werken tot 4 uur. Fijne dag allemaal morgen
Die koninginnendagtaart is leuk! Ziet er lekker vrolijk uit! Welkom Zuurtje. Gezellig dat je mee komt kletsen! En je taarten zien er idd verrukkelijk uit!
Goeiemorgen allemaal! @Aphrodite: Ontzettend leuke taart! @Pioen: Mooi koninginnedagtaart! @Zuurtje: Welkom hier! Volgens mij zaten wij bij de maartmama's samen in 2008 Hoe is het hier verder? Was weer vergeten een paar foto's te maken van de gemaakte taarten dus moet er nog even op wachten. Heb er wel alvast twee van vorige week: Deze had ik al eens eerder gemaakt voor een groot toernooi op m'n werk en de ontvanger vond het een leuk thema dus wou deze ook graag hebben