Verder ben ik gisterenavond nog bij de huisartsenpost geweest. Had al een uur last van buikkrampen, dus nadat ik m'n schoonzusje had gebeld, manlief was werken, toch maar de VK gebeld. Die is even komen kijken maar met de beeb was alles goed en het waren geen weeen. Ze zei, ga toch maar even langs bij de dokter. Nou, die wist ook niet wat het was, uiteindelijk een urinemonster, daar kwam ook niks uit, dus kreeg ik paracetamol zetpil 1000mg en een drankje voor m'n maag. (ondertussen al 3 uur krampen, au) Als dit niet binnen twee uur verlichting zou geven, moest ik worden opgenomen in het ziekenhuis. Nou gelukkig werd het beter en heb ik momenteel zo goed als geen last meer, nog een beetje rommelen maar niet zoals gister. Was toch wel effe schrikken! Nou fijne koninginnedag allemaal, ik ga zo nog effe over de vrijmarkt. Groetjes Nathalie
hey n4th4li3 wij zaten idd samen bij de maartmama's 2008 zie dat je weer zwanger bent gefeliciteerd mooie taarten seg hoe krijgen jullie die gekleurde laag toch zo goed en die figuurtjes (wat gebruiken jullie eigenlijk om af te dekken?)
je bedoelt de blauwe laag? Dat is bij deze taart fondant, suikerpasta, maar je kan ook marsepein gebruiken. De kleur komt door de kleurstof die er doorheen gaat. En de figuurtjes zijn malletjes, uitstekers, cutters e.d.
Mooie taarten Nathalie! Wat schrikken zeg, gelukkig is alles goed met je! Fijne dag iedereen, wat jammer dat het weer niet zo mooi is... Vanavond weer een taart afmaken voor morgen, heb dr alweer zin in
@Zuurtje: op www.detaartenfee.be kun je een hoop adressen vinden van winkels in belgie. @MvLiam: een smak suiker erdoorheen gooien, of misschien honing? Of toch nog even een ander soort fruit erbij wat zachter van smaak is en de sinaasappel een beetje in balans kan brengen Mooie taartjes hier weer meiden! @Zuurtje: leuk hoor, je foto's! Ik wil voor mijn verjaardag (half juni) naast een marsepeintaart ook aan de slag met een slagroomtaart, omdat toch niet iedereen van marsepein of fondant houdt... Dus heb gelijk wat ideeen van je opgedaan Hier aan de slag vandaag en morgen voor m'n schatkisttaart. Moet melkvrij zijn (vader van de jarige heeft ziekte van Crohn), maar m'n kapsel zakte vreselijk in gisteren. Straks dus nog ff opnieuw en als die weer mislukt, wordt het toch eentje van de mix en dan laat ik hem verder melkvrij. Komt daar gelukkig niet zo heel erg nauw
rozemarijke de taartfee ken ik, is de moeder van een kindje bij mijn zoon in de klas zal een moeten gaan kijken in de winkel de site vond ik niet veel toen ik heb gekeken maar dat is al een tijdje gelden
Nou, heb hier voor begin juni ws een opdrachtje binnen weer Via de ruilkring hier, wat betekent dat ik van mijn opbrengst in niksen weer hulp in de tuin kan 'kopen' (We gaan volgende week zaterdag de hele tuin leegtrekken, en 2 weken later komt mijn zwager dan de hele boel betegelen weer Zijn we eindelijk van ons golfslagbad-terrasje af en gan we echte ruimte krijgen voor Thirza (en de twee andere kids, maar die zijn hier maar parttime) om te spelen Beter af en toe een taartje bakken dan in m'n eentje 2 bomen en 5 struiken uitgraven en het terras eruit te trekken Zou dan een FC Den Bosch taartje moeten worden voor een knul van 11.... Moest dan een draak bij op, moet nog even horen of dat een plaatje moet worden, of een boetseersel
@Rozemarijke: Ja, hulp in de tuin is altijd welkom! En als je dat kan bezegelen met je hobby... @natasja: Oh echt waar? dat wist ik niet! Was jij er ook bij bij de eerste meeting?
Trouwens, meiden, ik wil de schatkist op een ondergrondje van 'zand' zetten, maar welke koekjes zijn geschikt om 'zand' van te maken?
Lange vingers? Nee, ben nooit op de meeting geweest. Heb ook niet te lang meegekletst in het topic.. Dean is van 14 maart
Nog 1ntje van mij.. Voor morgen een verjaardagstaart Vind de kleuren in het echt trouwens mooier dan op de foto