Ja Pip voor opa Opa houdt van bloemen, vogels en vlinders, dus waarom geen Pip voor opa De taart is gevuld met aardbeienkwark, lekker fris
Pioen: hij is mooi! Bleek ik hier nog van die verkade biscuitjes in de kast te hebben liggen, Druk aan het verkruimelen geweest dus, en er liggen nu een hele zooi beslagjes (zo heten die dingen toch, die op een kist zitten?) te drogen nadat ik ze goud heb gespoten. Schatkaart is klaar, sleutel ligt ook te drogen... Hij wordt helemaal leuk
pioen mooie taart en de kleuren vind ik op de foto toch ook al heel mooi ik heb vandaag eens geneusd op de site van detaartenfee, maar wat hebben die leuke spulletjes en helemaal niet duur thanx voor de tip, ga er zeker in de toekomst eens iets bestellen
Leuk Pioen! Nou mijn woezel en pip taart gaat vandaag de deur uit.. straks nog even snel een foto maken en dan aan het werk. Foto zal ik vanavond even plaatsen.
Nou, schatkist is klaar Althans: de sleutel moet nog even drogen, (staat al wel op de foto, maar zakte toch nog in. Iemand nog tips hoe ik die versneld even kan laten drogen: hij wordt vanavond opgehaald?). Maar heb alvast ff foto's gemaakt, nu nog lekker daglicht erbij en manlief is met de kids boodschappen doen, dus mooi even de tijd ervoor Maar dit is 'm, gevuld met sojaslagroom, XL-pure hagelslag en verse peer en aardbeien. De kist dan. Het deksel is gevuld met een paar laagjes aardbeienjam.
Hmm, 't is marsepein, maar er zit ook een stokje in, dus niet echt bedoeld voor de consumptie Weet iemand anders of ik dat met marsepein ook kan doen?
vraagje: hoeveel g heb je nodig voor zo een gekleurd laagje diameter taart is +- 26cm en de andere +- 20 cm de taarten zijn dan 5 cm hoog wilde ook eens iets anders doen voor zoontje zijn verjaardag ipv slagroomtaarten
@ rozemarijke wat een mooie taart zeg!!! Is het een bestelling? Hoe heb je die vorm zo gemaakt? @ Natasja heel leuk die Bumba taart!