De taartdozen

Discussion in 'Algemene clubs' started by Sas26, Dec 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

@zuurtje: ik schijn erg laag te zitten voor hoe lang ik al bezig ben ;) maar ik vraag tussen de €1,50 - €2,00 pp voor normale taarten. Bij mij kunnen mensen ook niet kiezen qua vulling, het is standaard of chocolade of vanillecreme met een jam naar keuze. Geen rare vullingen waar ik een dag voor in de keuken moet staan.

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    3,346
    0
    0
    zuid holland
    Kleinere taarten kosten duurder. Die zitten gem op 2,50€ en grotere rond de 2€. Standaard vulling. Boetseersels complexe puzzels toeslag. Stapel toeslag en luxe vulling ook. Bruidstaarten vanaf 3,50€
    maar vaak zit ik toch op de 4/4,50€ pp

3. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

@ Rozemarijke Gaaf zeg je schatkist taartje :)

@ Natasja Leuk taartje!

Ik vraag vaste prijzen voor de taarten.. In verhouding is mijn kleinste ook duurder. Maarja voor minder gaat de oven ook niet aan hoor ;) Allemaal incl. 1 geboetseerd figuurtje. Voor mijn woezel en pip taart heb ik het tweede figuurtje er gratis bijgeboetseerd. (Maarja.. woezel en pip is ook wel een beetje een item :) )

Bruidstaarten vroeg ik 1,50 pp maar ik naar de 2,50. Exclusief boetseersels en extreme decoraties.

4. Maia

Maia Niet meer actief

Die is leuk Aphrodite.

Nou hier mijn taart(je) voor vandaag.
    Zitten ook nog 20 cc's bij.

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gave taarten!!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mooie taarten weer!

@Maia: hoe heb je het zilver gedaan? Ik ben voor de schatkist bezig geweest, maar kreeg het niet echt-echt zilver :( (zilverdust)

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    heeel mooi maia !

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    3,346
    0
    0
    zuid holland
    Meiden mooie taarten.

9. ducie

ducie Bekend lid

Feb 15, 2008
    662
    0
    0
    het ziet er allemaal heerlijk uit
    maar de lijn........................................
    gr anja

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36

dank je rozemarijke! Ik ga ff kijken!

ben druk met inpakken, ga morgen naar Griekenland!! 8) dus ff geen taarten voor mij...!

11. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    @ Aprodite leuk geboetseerde woezel en pip! Ziet er leuk uit!

@ Maia prachtige taart!

Ik heb laatst zilververf gebruikt, dat maakte het wel goed zilver!

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

Oct 26, 2006
    3,346
    0
    0
    zuid holland
    O dat is lekker Sas veel vakantie plezier

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
  14. zuurtje

zuurtje VIP lid

May 11, 2007
    19,073
    305
    83
    Female
    Limburg (B)
    sas fijne vakantie

heb eens wat produkten op mijn verlanglijstje gezet maar wat is het toch veel geld als je alles bij elkaar telt (maargoed ik heb ook een aantal dingen dan nodig die je maar 1 keer hoeft aan te kopen

15. raspberry

Was inmiddels achter de goud- en zilververf... :) Z dat een bestelling te doen en zag ze staan, dus erbij gegooid. Wilde ik na het eten net de bestelling afmaken, was m'n winkelwagen weer helemaal leeg :( En ben ik vervolgens de goud en zilververf weer vergeten.
    Nouja, volgende keer meebestellen maar :) Was nu ook al wel weer genoeg kwijt... Gelukkig maar dat ik eind van de maand twee bestellingen heb waarmee ik alweer een groot deel terugverdien :)
    Voor de communietaart mag ik m'n poezentaart overdoen in wit-groen :) Ik ga hem wel ietsje anders maken, want 't is tenslotte voor een jongen, (en kopieerwerk is nooit mijn hobby geweest ;)) dus hij moet wel wat stoer worden. Denk dat ik er wat donkerblauw bij gooi dan, om het wat stoerder te maken...

@Sas: fijne vakantie! Lekker zeg, dit is wel het perfecte weer om te vertrekken naar Griekenland :)

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    @ sas , fijne vakantie meid ! waar in griekenland ga je heen ? wij zijn voor 2 jaar terug ook de deze tijd naar rhodos geweest en hebben heerlijk weer gehad :D

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    oh jammer he heb nog niets gehoord van dat vrouwtje van gister :(

18. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie dames!

@Rozemarijke: het is geverfd. Maar ik koop nooit kant en klare verf. Ik gebruik zilverpoeder en ik heb gewoon bij de slijter een klein flesje wodka gekocht :) en dan vermeng ik gewoon wat ik nodig heb.

19. raspberry

O, da's ook handig idd :)
    Maar behalve wodka zou ik natuurlijk ook gewoon die alcohol kunnen gebruiken waarmee je de eetbare verf kunt verdunnen, of niet?

20. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    denk het wel.

Share This Page