De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

ja dat kan je ook gebruiken :)

2. Hoi dames,

Wilde mij ook voorstellen ben josianne en ook ik maak taarten sinds januari dit jaar.
    Deed het vroeger alleen met antilliaanse taarten maar nu ook bezig met fondant/marsepeintaarten.
    Heb via deleukstetaarten.nl div. workshops gevolgd en de bestellingen komen steeds meer.

Doe vooral bestellingen in den haag en omg. Vind het heel leuk en zeer ontspannen werk,hoop later een eigen winkeltje te hebben waar ik div. taarten kan verkopen.
    :)

3. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Gave taart Maia!

Welkom Josianne :D

Nou geen taart voor mijn verjaardag maar..

ik had ff geen zin aan worst en kaas. ;)

4. Maia

Maia Niet meer actief

welkom josianne

@aphrodite: juimmieeeeeeeeee

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    was ik gister teleurgesteld dat ik niets meer heb gehoord van die vrouw, zie ik net in me mailbox dat ze gisteravond laat terug heeft gemaild met dat ze heel graag een stapel taart willen en dan voor 30 personen omdat er wat mensen hebben afgezegd .
    ben er erg blij mee !!!!

6. Skye

Skye Niet meer actief

Mooie taartjes weer dames!!! En dat ziet er lekker uit zeg, Aphrodite.

Ik zit hier nog steeds te stressen!!!!! Heb nog steeds geen pakketje gehad!! Ik haal alweer alle scenario's in mijn hoofd. Mij meisjes eerste verjaardag en geen spullen in huis om haar eerste taartje mee te maken!!! Ik kan wel janken!! Maarja, ik blijf hopen!!!

En mijn man zei al........zal je niet wat eerder bestellen, maarja, vorige keer ook al de volgende dag geleverd, dus 1,5 week van te voren bestellen leek me dus lang genoeg. Dus geen rekeing gehouden met eventuele problemen. Doe ik dus ook nooit meer. Volgende keer bestel ik een maand van te voren hihihi. Voel me gelijk kl*te.

In het ergste geval ga ik morgen stad en land afracen om alsnog aan mijn marsepein te komen. Biscuitmix heb ik nog wel!! Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik ga nu ff verder met duimendraaien!!!

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    mooeie taarten!

nieuwe dames: welkom!

Ik heb weer een opdracht voor over 2 wekem: 2 taarten 26cm rond en een meptaartje!

8. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Hello!

@Natasja: Mooie Bumba taart!
    @Aphrodite: Heel leuk taartje van W & P!
    @Maia: Mooie stapel! Lekker vrolijk!

@Skye: Hoop zo voor jou dat je bestelling nog binnenkomt!

Hier is het verder rustig. Houdt het met de taarten ook effe rustig, wordt nu wel zwaar met een kleintje en een groeiende buik. Over 3 weekjes lekker op vakantie, nog even genieten met m'n twee mannen.

9. SKye dat is zeker balen! Heb ik ook meegemaakt,wat ik heb gedaan is in rijswijk heb je ook een winkel die taarten verkoopt maar ook marsepein en fondant...zijn wel aan de iets duurdere kant maar voor een spoedje had ik het net over...het heet linda's taarten misschien is dat wat voor je? En anders langs gaan bij een bakker. Toen ik een spoedje had 2 weken geleden ben ik langs de bakker gegaan en gevraagd of hij nog marsepein had die hij mij wilde verkopen en ja hoor! toch nog geslaagd! Hopelijk komt het allemaal goed.

Ik moet eind mei een Mega mindy taart maken! geweldig! wordt mijn 1e mega mindy.

10. Skye

Skye Niet meer actief

Ik heb een mail gestuurd naar DLT en die zeggen dat het pakketje vandaag wordt aangeboden, maar dat het door 1 of andere vage reden niet terug te vinden is in de track en trace!

Dus als het goed is, komt het vandaag binnen.

@Josianne: Bedankt voor de tip! Ik had ook al gekeken. Mocht het alsnog vandaag niet komen, kan ik altijd nog naar die jij net noemde in Rijswijk en er zit er ook nog eentje in Rotterdam (cake planet), Dus het komt wel goed

11. Hoi Skye ik hoop idd dat het vandaag wordt aangeboden! Als ik je mag aanraden zou ik naar cake planet gaan,heel veel spullen hebben ze niet op voorraad maar wel marsepein wel en qua kleur ook klaar gemaakt terwijl linda's taarten je hierbij zelf moet gaan kleuren.
    Ps. en bij de laatste kan je niet pinnen :(

Gr.

12. Skye

Skye Niet meer actief

Ok, dank je Josianne! Ik hoop dat het binnen komt en anders ga ik morgen naar Rotterdam!

Ben jij wel eens in de passage in Den Haag geweest naar de DOK cookware?? Daar blijken ze ook vanalles te hebben!

13. Hai ben daar een tijdje geleden geweest vind ze best wel duur.Weet niet of ze daar ook marsepein enz.hebben dacht meer aan apparatuur en kleine dingetjes...misschien dat het veranderd is..

Ik heb ook een vraagje voor de dames,misschien weet jij het ook skye... ik ben opzoek naar vierkant bakvormen maar goedkope weet iemand waar je dit kan kopen? Vond via deleukstetaarten.nl, 12 euro toch wel duur voor een bakvorm.iemand tips?

14. Skye

Skye Niet meer actief

Volgens mij hebben ze ook een hoop verschillende bij de ikea! En daar kosten ze echt niks!!

15. Skye

Skye Niet meer actief

Ik weet niet of je zoiets bedoelt, maar deze is €3,99!

16. Ja klopt die zag ik idd! ga denk ik van het weekend toch maar langs de ikea...weet je maar ze nog meer hebben? in verschillende maten?

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    een anders heb ik nog wel wat liggen hoor!

Komt vandaag echt wel denk ik!

welkom Josianne!

18. Dankjewel natasja!

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    hai,

Vanmorgen vast een micky puzzel 3d gemaakt en verder druk met de bestellingen.

Sky je kan bij mij altijd ook afhalen he.Maar het kan ook op de post vandaag.

Natas had jij nog een mail gestuurd voor de tas?
    Hij begint aardig vol te raken.

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Welkom Josianne.

Deel Deze Pagina