Ik hou er ook niet van taart invriezen,vind het zo niet lekker.Ik proef wel het verschil. Ik wil ook een taartje gaan maken voor miij mama voor moederdag maar zij wilt (jaa! mama gaat eisen) een stapeltaart in de vorm van hartjes,haha!
hahahahaha mijn mams is er niet .. dus bak ik lekker een taart voor mezelf. enne misschien mag mijn schoonmoeder ook een stukje hahahahah
Zo......net even 3 taartjes bekleed! Zet ik de onderste stapel in de koelkast.......schiet er een punt van een verpakking (vleeswaar) in de zijkant van de taart.:x Nou gelukkig was ik toch al van plan om er langs de zijkanten vlinders op te plakken, dus dat valt dan weer mee! Beetje koppijn nu! Ik ga ff lekker liggen. Het dametje slaapt toch ook nog, dus mooi even de tijd om mijn oogjes even te sluiten! Morgen ook weer een drukke dag!
Nou, ogen sluiten was voor maar liefst..........5 minuten! Toen werd mijn meisje alweer wakker! Nou, ja, dan maar ff een Ibuprofen. De taarten zijn iig af!
Ik wou dat mijn meisje nog even sliep in de middag Ze stuitert de hele dag de kamer door Laatste taartje voor nu
lief taartje aphrodite! ik ga van de week wel een moederdagtaartje maken voor mezelf mijn moeder is er niet en m'n schoonmoeder weet ik niet of we heengaan (we hebben ook een verjaardag en hun maakt het nooit zoveel uit), maar ik maak sowieso een taartje
Leuke taartje zeg! Ik ga wel een taart voor me ma maken maar wat precies nog niet.Ze wilt dolgraag de stapeltaart maar denk om haar te plagen doe ik het niet. (wat gemeen he) Denk dat het een piemeltaartje wordt met mama erop,Ze zal doodlachen. Weet nie meer wat ik haar moet geven, heb nog merci en celebrations gehaald maybe nog bloemen erbij.
ik twijfel nog steeds of ik een moederdag taartje moet maken , ban vanaf gister aan het lijnen ( i know hahah) dus das niet echt handig denk ik maar die drang om te bakken he .... wij hebben zondag trouwens tijd te kort , we gaan naar mijn mams naar me schoonmams natuurlijk heb ik zelf moeder dag en het is onze trouwdag ( 2jaar ) dus tijd te kort ben ik bang ! heb wel een leuk cadeautje voor de moeders , een cadeaubon van www.grannys.nl ( ze houden beiden niet van marsepein taarten ) ze schijnen de aller aller aller lekkerste appeltaarten te verkopen dus leek me leuk om een bon daarvoor te geven kunnen ze een taartje halen wanneer het hun schikt !
Mijn meisje is 3,5. Ze slaapt al een behoorlijk poosje niet meer in de middag maar valt af en toe op de bank in slaap. (en dan niet te genieten achteraf) Ik moet ook nodig bedenken wat ik voor moederdag doe
Leuke taart. Nas gezellig er is nog 1 plekje en dan is hij vol. Hier ook een ventje van 3 die niet meer slaapt en als hij slaapt sávonds niet meer voor 22 uur in bed te krijgen dus hij mag niet meer slapen. Zo bah wat een administratie.pffff maarja het moet.hihi
Pff ik zit zo te denken.. Mijn dochter wordt over 3 weken 1 jaar. Ik weet echt echt wat voor taart ik wil maken!!! Een stapeltaart past niet in mijn koelkast en lijkt me lastig snijden. Maar liever 2 losse taarten. Iemand een leuk idee???
@ rianne IK vond jou oilily taartje toen heel erg mooi gelukt en vind dat ook wel erg leuk bij lenthe passen moet ik zeggen Als je wel ruimte hebt voor 2 losse taartjes kan je ze toch ook pas op het aller aller laatste moment stapelen ? ( als de visite er al is en op de taart zit te wachten bijv)
@ romaira: Ja daar zat ik ook al aan te denken.. hmm moeilijk haha. Volgens mij bezorgen ze vandaag niet. Ik zit ook op wat te wachten.. grr
is er iemand die al eens een cake of taart heeft gebakken zonder ei? ik ben nu een appelcake zonder ei aan het bakken, benieuwd naar het resultaat ik heb net ook chocolademousse gemaakt zonder ei in