als je een plaatje hebt kan dat. Het liefst in A4 formaat (of kleiner) hou er rekening mee dat het niet zo flexibel is dat je de hele taart ermee kunt bekleden, het gaat nml. niet een hoek om. Rondom kan wel prima en alleen aan de bovenkant evt. ook. stuur me maar een pm voor m'n mailadres, dan kan je de afbeelding naar me mailen.
En ik heb weer een taartje af Hij is best wel leuk geworden (al zeg ik het zelf hihi). Heb alleen nog geen foto want het is nu te donker dus dat maak ik morgenochtend!
zo pff bijna 12 uur in de keuken gestaan voor de taarten voor morgen . de foto's zijn niet van super kwaliteit als er nog betere volgen zal ik die laten zien maar zal nu even snel deze posten :
dan deze nog glutenvrij taartje toch wel met marsepijn bekleed want ik denk dat ie er zowiezo niet van gaat eten
Whaaaaaaaauuuuuwwwww!!! geweldig zeg! Complimenten dames voor jullie geweldige taarten en cc's! Romaira is je mannetje beetje beter? Uploaden van mijn foto's lukt niet... : ( Groetjes, Sas
He meiden, mooie taarten weer! @Romaira: Rayn dus nog steeds niet lekker? @Mamakitty: hihi, die workshop boetseren wordt gewoon voor de gezelligheid voor jou, nodig heb je 'm niet
@ Mamakitty: Wat een lief mooi taartje is dat geworden. Dat boutseren is goed gelukt zeg!!! @ Romaira: De taarten zien er erg feestelijk uit. Mooi gelukt allemaa hoor!!!!
@Romaira: gefeliciteerd!!!!!! de taartjes zien er lief uit! Ben benieuwd hoe het allemaal smaakte @Mamakitty: erg mooi geboetseerd zeg!
de onderste taart zitten allemaal hartjes op en ik heb op de bovenste taart de Dora figuurtjes gepuzzeld erbij: