Ik kom regelmatig in Apeldoorn bij mijn ouders, dan zou je eventueel daar de taart op kunnen halen. Ik heb je gepb't.
Nou kijk, zijn er al 2...... Maar volgens mij is haar dochtertje nog geen 8 maand haha, dus ze is er op tijd bij
Hello Girls! Gaat goed hier, veel aanvragen e.d. Skye: Leuke taart!! (en foto's) En nog gefeliciteerd natuurlijk. Ik doe ook niet mee aan de kettingtaart, ben benieuwd wanneer de rest aan de beurt komt. Hier verder alles rustig, weinig te melden en te bakken gelukkig voor even. Straks eerst op vakantie. Ik lees rustig mee. Groetjes Nathalie
aha weet ik dt ook weer mooie taart voor moederdag ik ga na mijn vakantie ook alles bestellen om taarten te bakken nog een vraagje doen jullie ook iets op de buitenkant van de taart smeren (bovenop en de randen) voordat jullie de fondant erop leggen zo ja wat kan er op
Leuk taartje Mamakitty Hmm.. misschien dat ik toch maar een taartje ga maken We hebben nog niks voor mijn schoonmoeder en ze is gek op vlinders.. euh.. was opvouwen of taart bakken.. moeilijke keuze hoor
Haha moeilijke keus... Ik had vandaag ook veel op de planning maar ben zo lui T weer werkt ook niet echt mee bah! Laat t maar weer 20 graden worden!!8)
hier mijn eerste opdracht afgeleverd. ze waren er helemaal blij mee.nu nog 2 taarten maken Bekijk bijlage 70409
Zuurtje: je kan met van alles afsmeren, als het maar glad te maken is. Chocopasta kan dus ook, witte chocopasta. Dat soort dingen. Maar dat is dus om de taart mooi glad te krijgen en zodat je mp of fondant goed blijft plakken. Alhoewel ik iemand van een taartenwinkel ook eens heb horen zeggen dat afsmeren niet nodig zou zijn. Vraag me dan alleen wel af hoe je je taart mooi strak krijgt.... Amfy: ik vraag dan 19 cent per kilometer en als het erg ver zou zijn iets erbovenop als vergoeding voor de tijd. Lief taartje! Mamakitty: mooi taartje geworden! Ben hier nu zelf de tuin aan het leegtrekken. Morgen krijg ik hulp van m´n ouders en nog twee mensen, maar nu al even zpveel mogelijk voorwerk gedaan. Stop er nu mee, ´t regent te hard. Ga ik nu ff t tafeltje en stoeltje dat ik vanochtend voor Thirza gehaald heb in elkaar zetten. Weer eens wat anders dan taart maken Zijn gisteren bij de KNO geweest trouwens en ze gaat buisjes krijgen en d´r neusamandel eruit, (24 juni). Hopen dat ze dan definitief opknapt en door gaat slapen Men, wat zal ik dan een energie hebben!!! (Kan ik lekker veel taartjes bakken, '
Dat tafeltje komt bij de Ikea vandaan trouwens, waar ik ook een draaiplateau heb gehaald en van die non/sticky onderleggers Gaan we zo snel mogelijk eens uitproberen!
hmm dan moet ik nog iets bijbestellen om af te smeren ik maak mijn taarten namelijk altijd met slagroom en met pudding zou dat lukken of gaat het dan ook smelten
je hoeft niks bij te bestellen hoor.. 150 gram boter en 150 poedesuiker bij elkaar en dan heb je goede botercreme om mee af te smeren.