De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee dat gaat ook niet ;)

boter creme maak je zo zelf. hoor 250 gram roomboter en 250 peodersuiker.een 8 min mixen en klaar

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

riepen zij in koor hahaha

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahha

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hahahaha

ok poedersuiker heb ik standaard in huis
    moet ik alleen op zoek naar lekkere boter
    morgen eens een beetje proberen
    heb nog marsepein liggen die dringend op moet
    morgen of misschien dadelijk nog maar eens bakken
    wie gaat al die taart hier eten want ik moet ook een appeltaart nog bakken met bladerdeeg hoewel kan ook quiche maken natuurlijk

ik ga even aan de slag in de keuken

tot later

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    roomboter is lekerrrrr

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

meiden even jullie mening.

is deze taart leuk?

de opdracht was rose gecaptioneerd en strik!

Bekijk bijlage 70471

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

schaam! let niet op de zooi op de achtergrond

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik vind hem wel leuk

quiche staat in de oven
    taartje zal voor morgen zijn, moet eerst nog wat boodschappen doen

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    stapel voor morgen :D

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    en nog 1

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    leuk romaira!

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Romaira: leuk, barbapappa staat ook nog op mijn verlanglijstje :)

@Amfy: hij is leuk! Ik heb alleen de indruk dat de vierkantjes er alleen als lijntje ingedrukt staan, terwijl het een iets bollend effect zou moeten krijgen?

Hier bezig met een taartje ook weer :) Dolfijnentaartje als kadootje voor een vriendin zondag. Staat nu even op te stijven, heb hem iig gevuld met een laagje bebogeen en pure hagelslag XL en een laagje witte chocopasta en pure hagelslag XL. En voor het eerst afgesmeerd met witte chocopasta.
    Wordt een simpel taartje, met al het tuin-werk dit weekend niet zoveel tijd om te gaan boetseren, dus ga aan het puzzelen denk ik :)

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    niet aan beginne lekker zelf laten komen halen.
    Je krijgt al niet je tijd die je met de taart bezig bent betaald en dan ook nog bezorgen no way.
    Alleen bruidstaarten worden bezorgd in een straal en daarbuiten 19 cent de km.

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Leuke taarten meiden.

Ik heb er vanavond 4 staan te maken.Vullen en bekleden. Ma de decoratie gedaan en 1 maken we morgen af.
    Stapel voor mijn werk een nijntje en een dooptaart.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

Aphrodite: omgeving Groningen
    Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz
    Sas: omgeving Den Haag Rotterdam
    Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam
    Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn
    Mamakitty: Gorinchem/Drechtstreek/Breda/Werkendam/ Oosterhout / land van altena
    Maia: Hoofddorp/omg. Haarlemmermeer/Amsterdam/Haarlem/Leiden/omg. Castricum evt
    Nathalie:Roosendaal eo, Breda
    Rozemarijke: Den Bosch, Zaltbommel, Waalwijk, Vlijmen, Vught. Maar voor m'n werk ben ik regelmatig in Culemborg, Houten en Zeist en ik kom eens in de twee weken ook in Eindhoven, dus daar zou ook nog kunnen
    Romaira: Arnhem , Velp,Duiven, Westervoort, Zevenaar, Oosterbeek, Driel, Heteren, Doorwerth,
    amfy: Didam,Beek,Doetinchem,'S-heerenberg, Giesbeek, Wehl, Zutphen, vrasselder, varseveld, winterswijk, achterhoek

ik het even het lijstje erbij gepakt.

pioen ik krijg een opdracht binnen voor een 30 per stapel van cars in apeldoorn. is voor mij wat ver weg.mischien iets voor jou??

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Aphrodite: omgeving Groningen
    Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz
    Sas: omgeving Den Haag Rotterdam
    Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam
    Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn
    Mamakitty: Gorinchem/Drechtstreek/Breda/Werkendam/ Oosterhout / land van altena & kan ook regelmatig in Apeldoorn, Arnhem e.o. omdat ik daar familie heb wonen.
    Maia: Hoofddorp/omg. Haarlemmermeer/Amsterdam/Haarlem/Leiden/omg. Castricum evt
    Nathalie:Roosendaal eo, Breda
    Rozemarijke: Den Bosch, Zaltbommel, Waalwijk, Vlijmen, Vught. Maar voor m'n werk ben ik regelmatig in Culemborg, Houten en Zeist en ik kom eens in de twee weken ook in Eindhoven, dus daar zou ook nog kunnen
    Romaira: Arnhem , Velp,Duiven, Westervoort, Zevenaar, Oosterbeek, Driel, Heteren, Doorwerth,
    amfy: Didam,Beek,Doetinchem,'S-heerenberg, Giesbeek,Welh,Zutphen,vrasselder,varseveld en omgeving

ff aangepast!

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Je mag mij ook doorgeven! ;)

18. Maia

Maia Niet meer actief

zo, vanavond weer een taartje maken voor eigen gebruik voor morgen. Manlief loopt al weken aan m'n kop te zeuren ;) en morgen vind ik wel een mooie gelegenheid :) ga denk ik even het boek van Peggy Porschen wat ik hier heb liggen erbij pakken en er eentje "namaken" deels.

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ maia , leuke avator heb je zeg . Ken dat boek niet , zal er eens op googlen :D

wil vanmiddag ook nog een taartje voor ons zelf maken en een bolletje voor me zusje maar die wil ik eingelijk bekleden met chocolade :D

Deel Deze Pagina