De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    en deze nog

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Rianne lief taartje.

En de 18+ is ook niet mijn ding.Leuk gemaak ben heel benieuwd wat ze morgen zal zeggen.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mooie taartjes weer meiden. Die piemeltaart... ook niet echt mijn ding geloof ik :) Maar wel grappig.
    En die Jojanneke-style: ben helemaal weg van Jojanneke. Heb mezelf beloofd dat als onze tweede (ooit ;)) een meisje wordt, we het geboortekaartje in die stijl nemen :)
    @Sonja: mooi weer, je taartjes :) De bloementaart (stapel) is ook niet mijn stijl, maar tja, dat krijg je natuurlijk wel als je voor klanten taarten maakt... Maar strak is ie wel. Daar mag ik nog heel wat in oefenen. Wat ik zo ook ga doen: taartje bekleden en afmaken. Wordt geen dolfijnentaart meer denk ik, ik ga het eenvoudig houden. De dolfijnentaart gaat ze van me tegoed houden, ben veel te gaar na twee dagen spitten in de tuin ;)
    Misschien dat ik er een bloemenmandje van ga maken ook maar :) Er mag iig geen marsepein op, want dat lust ze niet :(

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    De foto's doen het bij mij niet Sonja.

Rozemarijke, jaaa die geboortekaartjes zijn zo leuk. Daar heb ik het plaatje ook van.

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    effe f5 drukken

6. Wat voor mooie taarten weer allemaal.vind de vogel heel mooi gemaakt. :)

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mooi Sonja! Vooral die Nijntje vind ik leuk.

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mooie taarten
    en idd die van nijntje is super

9. Maia

Maia Niet meer actief

leuke taartjes :)

mijn taart is niet fotowaardig ;) was te moe om er wat leuks van te maken dus heb alleen bekleed en versierd met icing (die te slap was) hihi... maar hij was erg lekker :)

10. Volgende X beter toch,maia! :)

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    super mooi Rianne!!

Mooi weer sonja!

Mijn moederdag taartje is ook klaar.. had eigenlijk geen zin maar ja hahahahah heb foto gemaakt maart dat was niks in het donker, morgen even opnieuw...

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier is m'n taartje ook af :) Heb nog even letters uitgedrukt, die komen er morgen op, liggen nu te drogen. Maak ik morgen ook even een foto :)

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

mooie taartje weer dames!!

hier om 11 uur van de morgen mijn opdrachtje op gehaald! ze vonden het helemaal geweldig!

ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn beste vriendin gaat trouwen!! en ze willen dat ik de taart maak! ik ben helemaal happy!!!

dit was de opdracht taart Bekijk bijlage 70708

14. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Ik heb voor de mama's een bossie bloemen en een kwarktaartje gemaakt, met verse aardbeien, mmmmm! Had geen zin om weer biscuit te gaan bakken enzo.
    Had gisteren voor moederdag al een heel mooi bloemstuk gehad, zei vriendlief, ik ga er morgen wel uit, komen we (het zelfgemaakt) cadeautje brengen. Maar hij moet er de hele week al om half 5 uit, en gaat er niet echt vroeg in, dus ik dacht vanochtend, laat die maar lekker liggen en ben er met zoon lekker zelf uitgegaan. Gaan we zo douchen en dan papa wakker maken en op de koffie. (vanmiddag ook nog werken)
    Fijne dag allemaal!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Leuke taarten meiden!!!

16. Skye

Skye Niet meer actief

Ik zag weer mooie taartjes voorbij komen. Super......weer lekker productief geweest allemaal!!!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    moederdag taartje
    chocobiscuit met 1 laag slagroom en 1 laag witte chocomousse beide met verse aarbeien,

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nog 1

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Leuk gedaan Natas.

was jij nou nog mee gegaan met het eten gister?

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee, ik ben niet meer naar de beurs geweest.

Deel Deze Pagina