Ja maar had niet echt zin en na de verhalen op het forum dat het weer zo druk was had ik zo iets laat maar. Voor mij was er toch niet zo veel.
Zo, eindelijk ff tijd om m'n taartje te uploaden dan. Of nouja, de foto Vriendin was er erg blij mee, en het eerste wat zij en haar moeder zeiden, was: O, maar wel in dolfijnenkleuren! Idd, dat klopt. Leuk dat dat overkwam Gevuld trouwens met bebogeen met XL pure hagelslag en witte chocopasta ook weer met XL pure hagelslag. Afgesmeerd met witte chocopasta ook weer.. En de bloembak zelf van chocofondant, (ze lust geen marsepein). @Natasja: mooi taartje! En klinkt heerlijk, alle taartjes
Hallo meiden Wat een mooie taarten maken jullie!!! Ik wil binnen kort ook een taart gaan maken. Nu heb ik dus 2 basispakketten gekregen maar het biscuit waar kan ik die ingredienten halen? Die zitten niet bij het basispakket toch of wel?
Aaliyah? Ga jij gewoon uit de boeken te werk? Want ik wil het ook graag gaan doen en ben op zoek naar een workshop in Zoetermeer.
@Aaliyah: geen idee wat er in de basispakketten zit... heb je een lijstje? Je kunt mix voor biscuit iig kopen bij Sonja, (moet je d'r maar ff pb-en voor de site), of via de leukste taarten webshop. @Monkeylove: workshops kun je per regio zoeken op deleukstetaarten.nl Maar op de website staat een hoop uitleg... Ik heb zelf geen enkele workshop gevolgd en ben nu 4 maanden bezig. (Moet ik er wel even bij zeggen dat ik erg crea ben en een boel boetseerervaring heb, dus ik speel een klein beetje 'vals' ).
Ik wil ook een workshop doen..maar durf niet alleen miss zouden we samen kunnen gaan. weet alleen niet of het in zoetermeer ook is zo een workshop
@rozemarijke ik heb de basispakketten gehad voor mn verjaardag, mijn vriend heeft ze besteld bij Sonja dr site, maar daar zitten dan dus niet de ingredienten voor biscuit bij? Want dan ga ik die daar van de week ook nog even bestellen. Ik weet niet of ik het kan hahah, maar ik ben op zich wel creatief dus wil het iig proberen
Welke heeft hij besteld. want als je de ingredienten heb zit dit er wel bij hoor. Pb me anders even. En Zoetermeer Dordrecht is toch niet zo ver?
Aaliyah, lijkt me een goed plan Waar heeft je vriend zo'n basispakket besteld? Dan kan ik misschien ook een beetje aan de slag. Zoetermeer Dordrecht is helaas wel ver als je van het ov afhankelijn bent anders had ik graag gekomen...
Ja ik zou ook met ov moeten dan, maar als we samengaan is het miss minder erg? Nouja als je dat wil dan moet je maar even pben monkeylove
Leuk Natas. Ben benieuwd. Ik heb de komende dagen 2 bruids stapeltjes staan. en voor het weekend heeeeeeeelllllveeeeeel wil er nog niet aan denken en dan ook nog een topsy workshop.
hihi heel druk dus! Ik heb 3 opdrachten staan, 1 voor de man van iemand van het forum (voor zaterdag), mijn neefje (taart en traktaties 4 juni) en dan voor Mayron! Echt leuk lekker bakken!
Haha ja hier ook druk druk druk...ach het loopt lekker door.... Zaterdag: 2 taarten 26cm en meptaartje 29 mei: vierkante taart 25x25 en meptaartje 11 juni: stapel + meptaartje
meiden vraagje hoe maak je een frambozen vulling? ik heb net een opdracht voor 2 taarten binnen gekregen uit een andere opdracht dus erg leuk. wel veel eisen dus. ik heb voor alle 2 49 euro gevraagt(of is dit teveel?)
@ amfy 4 euro omhoog of niet ? good for you hoor ! op dlt vind je lekkere recepten voor die vulling !
@Amfy: ligt eraan wat voor frambozenvulling ze willen? Slagroom met frambozen is het simpelste natuurlijk, (of banketbakkersroom ofzo), maar anders frambozenmousse, frambozenjam, enz enz? Je rozentaartje was erg leuk trouwens! Dat is me wel een partij werk geweest, of niet, al die roosjes?