ik had geen vingers meer over van het roosjes maken! maar was er wel erg blij mee.er zaten er 60. ik denk dat ik inderdaad voor de slagroom met frambozen ga @romaira, wel met bezorgen erbij hoor! ik vind het moeilijk meer te vragen.
je hebt ook nog gelijk. maar het bezorgen doe ik ook niet voor niets hoor en alleen als het mij uit komt. ik vraag 2,50 startterief en 23ct te kilometer
ik doe het in feite ook niet . enige uitzondering is als ik bijv toch naar me ouders ga en ik kom praktisch langs het huis van die BEKENDE waar de taart voor is dan bied ik aan joh ik kom der toch langs breng hem wel eventjes . verder ook echt nie hoor ! en weetje mensen weten bijvoorbaat als ze een taart bestellen waar de maakster woont , dus dan kies je ervoor ! ik ga toch ook geen taart bij jou bestellen jij woont een heel eind van mij af dussss
Nou wij kregen laatst een aanvraag vanuit het noorden. En heb ook een bruidstaart die ik naar Zeeland moet brengen maar dat is echt tegen vergoeding. Ook voor workshops komen mensen van ver.
ik "bezorg" alleen bruidstaarten, maar dat is natuurlijk anders. En ook per km. Verder halen ze maar bij mij op hoor.
hier nog de beloofde foto van mijn moederdagtaartje, de eerste die ik heb gemaakt met marsepein Bekijk bijlage 71117
hij was superlekker en hij was eigenlijk voor mij bedoeld maar we zijn onverwacht naar mijn schoonouders gegaan aangezien ik geen bloemetje had (schoonvader kwam er zaterdagavond laat pas mee af) heb ik mijn taartje meegenomen en gedeeld en dat ie zo mooi strak was stond ik ook van te kijken ik heb de marsepein tussen huishoudfolie uitgerold en dat ging supermakelijk zonder plakken
mijn stiefmoeder krijgt haar taart nog na onze vakantie en hun vakantie als we terug zijn bestel ik alles wilde er eentje maken met klavertjes, bloemetjes en lieveheersbestjes en blaadjes op
@Zuurtje: Mooi taartje! Ik bezorg ook (nog) niet. Vaak aanvragen van collega's dus dan neem ik ze natuurlijk gewoon mee, maar anders moeten ze ze maar gewoon komen halen hoor!
Zo de eerste bruidstaart is weg. Hij staat op de leukste taarten onder de naam Boska in stapels. Even geen tijd om ook hier te upl. Snel weer verder met de volgende voor morgen.