nee sorrie, ik niet. OMG ik heb echt zoiets gaafs.. ik heb voor over 3 weken een opdracht staan en nu mailt ze me een voorbeeld van een schoentje wat ze als topper wilt een Christian Louboutin ga van het weekend maar alvast oefenen want dit is echt een mooie..
@jongmoedertje: moet je ff kijken op deleukstetaarten.nl, daar hebben ze een rubriek met workshops per regio... @Maia: gaaf! Daar ga ik nog eens even een workshop voor volgen, voor ik me aan zoiets waag! Nou, ga hier eens starten met de taarten
Trouwens, heb vanochtend van m'n schoonmoeder een stel bakvormen gehad (24 springvorm, 20 siliconenvorm en een cakevorm siliconen), een beerbakblik en een plastic taartdoos, waar ik al hard naar had lopen zoeken. Errug handig!
wat lief van je schoonmoeder! nou ik heb zo'n schoenenmal en daar wel een aantal keer schoentjes mee gemaakt, maar dit is toch wat anders dus ik zal zelf deels moeten ontwerpen maar ik vind die schoenen altijd giga leuk om te doen
klinkt leuk maia! Ik vanmorgen mijn taartje afgeleverd en gelijk kennis gemaakt met mede forummer mamavanBatuhan. is wel zo leuk als je al zolang met elkaar kletst!
Leuk Natasje! Dit is het kettingtaartje dat ik weg ga brengen. Ben niet helemaal tevreden over het plaatje, maar had even niet de gelegenheid om 'm te puzzelen met uitgeknipte stukjes, dus zo uit de losse hand gepuzzeld... Gevuld met bastognebotercreme.
Natas, heel erg bedankt! Mijn man vond hem prachtig! We zitten nu lekker aan een stukje ervan, heerlijk! bedankt voor de moeite en ook super lief dat je langs bent gekomen!
@natasja & rozemarijke: mooie taarten! @workshops: het is erg verschillend. Ik zou wel goed kijken bij wie je het doet, want er zijn ook veel beginners die workshops gaan geven, dus kijk op de websites ook goed naar de taarten die ze zelf maken en of die een beetje strak zijn enz. want anders is het zonde. Vind ik.
@Natasja: Leuke taart! Mooie kleuren! (en al gelijk een positieve reactie ) @Rozemarijke: Matroesjka is mooi! Goed gelukt zo uit de hand.
Hey meiden, Zit hier vaak te spieken naar jullie mooie kunstwerken! Ik zoek iemand die een taart voor me kan namaken, deze: Bekijk bijlage 72202 Voor het weekend van 10 juli, omgeving Den Haag, maar omgeving Rotterdam kunnen we ook nog wel komen ophalen!