@sonja: Hele mooie taarten! @Aaliyah Jammer dat je taartje niet geworden is zoals je wilde.. maar hij zal vast heerlijk smaken. Ik ben gek op Bbr en jam Debby brown 'dream wedding cakes' heeft inderdaad leuke taarten.. ik heb alleen nog maar zitten kwijlenvoor mijn beeldscherm en ben dus erg benieuwd naar je uitprobeersels. Mijn taart die vandaag is opgehaald: Welke achtergrond doet het beter voor mijn taart kwa kleur.. foto 1
Ik was aan de voorkant begonnen volgens mij is dat ook wel te zien dat daar de meeste details zitten .. maarja hij was uiteindelijk ook om 12 uur 's nachts af dus ik werd ook wel slaperig
@maia hihi dat is ook weer zo! @aphrodite de eerste vind ik hem beter uitkomen mooie taart!!! hoe komen jullie op al die thema's enzo? neem aan dat je gewoon opdracht krijgt dit en dat wil ik en dan?
Opdracht was doe maar piet piraat .. verder mocht ik alles zelf weten. Vaak google ik dan een kleurplaat en daar baseer ik mijn taart op Dit was mijn inspiratie:
ik vind hem in 2 het mooist uitkomen , die achtergrond is gewoon strak daar word je niet door afgeleid vind ik . Hoe heb je die achtergrond eingelijk zo gemaakt ? (vraag ik me altijd af hahah) ik doe ook veel inspiratie op op dlt .....zoooo veel info daar heerlijk hoor !
de 2 taarten van dit weekend werden vanmorgen opgehaald door haar man , kreeg eingelijk geen reactie op de taarten ......dacht kl**t ! maar nu ik haar reactie's op hyves lees en haar mailtje is het weer helemaal goed ze is zoooo blij , geweldig toch !
@Aphrodite: mooie taart! Ik vind 'm op foto 1 beter uitkomen, vooral vanwege de kleur. De details op de achtergrond zijn ietswat storend, maar wat mij betreft maar een klein beetje. Het kadopapier vind ik qua kleur echt helemaal verkeerd bij de taart: de taart verdwijnt er een beetje door en de ruitjes doen het ook niet echt bij deze taart Hij verdwijnt er een beetje door, dus ik zou foto 1 aanhouden voor nu. En mooie egale achtergronden nemen voor volgende foto's (Moet ik zelf ook nog regelen, nu staat steeds mijn tafelkleed erop, als mijn aanrecht vol staat... (Daar kan ik wel strakke foto's nemen: grijs werkblad en strak witte tegels, maar staat vaak te vol en dan heb ik geen zin om dat leeg te halen om een foto te nemen. Erg he?) Hier gisteravond nog even bezig geweest met een geboortetaartje voor m'n broer en schoonzus die een zoontje hebben gekregen woensdag en waar we straks heen gaan. Alleen heeft manlief het fototoestel even mee, dus moet straks voor we weggaan beslist niet vergeten om een foto te nemen. Want heb er een babietje op geboetseerd, die lief gelukt is, dus die moet wel ff op de foto
Ik vind de 2e achtergrond leuker. Dames hebben jullie wel eens wat besteld bij maakjetaart.nl? Heb daar wat besteld maar nog steeds niet binnen,terwijl ik hem van de week nodig heb.
Ik heb er deze week besteld, kreeg het binnen twee dagen binnen en er moest wel iets nageleverd worden.. daar wacht ik nu nog op.
Oke heb daar de ringenset 14delen besteld alleen wacht er nog op en heb deze echt met spoed nodig. Heb de 19e besteld,kreeg op de 20e een mail dat hij op de 19e al was verstuurd. Alleen zitten we nu al op de 23e en nog niks binnen.