De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonja:
    Hy lijkt een beetje op de page papier hondje
    :) egt mooi hoor.

2. Vind hem niet mislukt,mijn eerste taart was erger dan dat! Al het marsepein was aan het smelten omdat ik de poedersuiker wilde weghalen met water hahaha
    dus goede 1e taart!

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi is mn 2e taart...;) Ik heb trouwens petal base ofzo voor het uitrollen van mp werkt goed:D
    Ja ik moet gewoon goed oefenen..;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Aaliyah: bij mislukte taart had ik ook iets veel ergers in gedachten! Best OK hoor, voor een beginnerstaart :) Lekker blijven oefenen dus...

@Sonja: aaaaahhhhhhh, wat een schatje!
    Heb hier vandaag een ander schatje bewonderd, en m'n broer en schoonzus op hun beurt het geboortetaartje :) Viel wel in de smaak, want ging gelijk op de foto :D Kom 'm morgen hopelijk even hier showen... ga nu zo slapen, (net thuis van een rit van 2 uur).

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    lussenstrik kan je toch ook gewoon zonder die ringen maken ? of denk ik nou moeilijk ?:D

Ik ga morgen voor een week met mams en zoonlief op vakantie en als ik terug kom mag ik me eerste geboortetaartje maken ....ben ik echt heel blij mee want die stond al even op de planning . Mevr is al bevallen maar moet zeker nog een week in het ziekenhuis blijven dus komt allemaal net uit :D

6. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Wat een lieverdje Sonja!!

7. Aphrodite

Wat voor ringen zijn dat dan? Ik heb voor strikken ook nooit extra materialen gebruikt.

Ik begin trouwens ook een beetje nerveus te worden hoor haha ik had uitstekers besteld bij maak je taart, kon ze ook alleen daar vinden, maar ze zijn voor een bruidstaart en de trouwerij komt akelig in de buurt terwijl de uitstekers worden nageleverd. (.. maar wanneer? ;)) Hoop dat ik toch nog even kan oefenen op mijn bloemstuk, ik heb ook nog eens zeer weinig ervaring met bloemstukjes dus oefenen is een Must :$ (het is voor vrienden gelukkig maar toch.. blijft een belangrijke taart voor een belangrijke dag :D

8. Maia

Maia Niet meer actief

het rondje voor de lussenstrik kan je natuurlijk evt. ook zo uitsnijden of met een glas oid. Maar de ringenset is wel een van mijn favorieten!

9. Aphrodite

Oh tuurlijk die ringen ;) Ik heb er nog maar 1 en die heb ik ook gebruikt om het rondje uit te steken bedenk ik me net.

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    uhm mislukt? Hij is erg leuk juist!!

11. raspberry

Zo, ff heel vlug voor we weer gaan stenen sjouwen :D
    Dit was het geboortetaartje... twee keer gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam

12. raspberry

En een close-up van m'n marsepeinbrammetje :)

13. Maia

Maia Niet meer actief

wat een lief taartje!

14. Aah wat een leuk taartje!

15. Dames, ik heb een vraagje als ik een tiara ga maken hoeveel tylose moet ik toevoegen aan de fondant?

Gr.

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Rozemarijke, wat is ie lief geworden!!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    erg mooi geworden!

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Wat een mooie babytaart!

Heeft iemand een tip voor mij om cc mee te vullen? zaterdag wordt mijn meisje 1 en ik denk dat ik maar wat cupcakes naast een taart maak, anders heb moet ik zo veel taarten maken !!!

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb al een botercreme met een smaakje erin gedaan, saroma pudding

20. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Kan ik ze ook gewoon vullen met de vulling die ik bij taarten gebruik? Bv. bokkenpootjesslagroom en een mona toetje ?

Deel Deze Pagina