@rianne: wat mooi! @zuurtje: als het maar enorm sterkte drank is zoals wodka (je kunt ze in kleine flesjes kopen). De alcohol vervliegt dus daar proef je helemaal niets meer van.
Owww...ik kijk hier af en toe voor jullie creaties en moet zeggen: Die babyBram (Bram toch?) taart..die was lieffffffff
@Elmo: thanks Z'n paps en mams vonden dat blijkbaar ook, want hij ging gelijk op de foto @Zuurtje: heeeeeeel dun echt maar 1-2 mm ofzo.
@zuurtje: echt heel erg dun, anders krijg je (bij tappits) rafeltjes. zo, mijn drukke periode gaat beginnen straks 2 kapsels bakken, vullen en bekleden en decoreren, zaterdag ook nog 1 taart bakken, die is voor de verjaardag van m'n man zondag dus die wordt niet al te ingewikkeld... hoop ik hihi
Dat zijn letteruitstekers op een liniaal. Anders dus dan gewone uitstekers, waar je ook dikkere marsepein mee uit kunt steken. Dat lukt met de tappits niet, (ja, of je moet zelf nog bijsnijden en krijgt dus ook rafels, wat Maia al zegt). @all; iemand nog tips voor mooie letter-uitstekers? Ik wil echte uitstekers van mooi groot formaat, (zeg een cm of 5 hoog). Zie ze wel eens langskomen op DLT, maar kan ze in webshops dan nooit vinden...
pfff ik heb het druk... zaterdag een hello kitty taart (25x25cm) met meptaartje zondag een bloementaart (25x25cm) én zondag een bumba taart (25x25cm), welke ik net pas doorgekregen heb....... aaaaaaaaaaaaaaaaargh hihi
Hallo! Had me ooit al eens gemeld hier, maar ben vrij druk op het werk en privé. Dus weinig tijd om te bakken Volgende week wordt mijn zoontje 1 dus dan gaan we weer aan de slag. Heb al wel iets geboetseerd om te kijken wat ik leuk vind voor zijn taart Op 1 taart ga ik proberen zijn geboortekaartje na te maken en op de andere komt een treintje (zal zo voorbeeld plaatsen) Hoop dat het allemaal gaat lukken
@zuurtje: thanks Ik houd me aanbevolen voor meer tips @Nathalie: dat wordt vast heeeeel gaaf! @Mamakitty: ook al zo druk dus! Hier dit weekend 2 stapeltaarten, (eentje van blanda12-20-26 en eentje van 16-20-26). En een wereldboltaartje voor m'n zus. Ben nu dus al druk kapsels aan het bakken: liggen er al 3 in de vriezer die ik gisteren gebakken heb. Ben nu bezig met de kapsels voor de tweede stapel, die lever ik zaterdagochtend af, (ligt op de route als we de kids van mijn man gaan halen, vandaar ). Maar worden een poezenstapel, (die met de blanda12: herhaling van m'n vorige poezentaart, maar dan in wit-lime) en een vrolijke bloemenstapel voor een oma van 85. En dus een half wereldbolletje Ga vanavond iig maar vast een stel poezen boetseren en een serie bloemen maken. Oja, en de marsepein vast kleuren...
bij de koekjesfee zijn er van 3 inch (ongeveer 7cm, ze zijn wel tijdelijk uitverkocht) kan bij interesse wel gaan kijken (is de mama van een klasgenootje van mijn zoon, winkel is hier in de stad)