andere letters vind ik niet zal morgen eens bij mijn bakkraampje op de markt vragen of ze er aan kan geraken en indien ja wat ze kosten (is ook niet onbelangrijk)
@nathalie: dat zal vast leuk worden @letters: ik vind de funky tappits al erg groot. nou mijn taartje is inmiddels bekleed en voor een deeltje al gedecoreerd. Ga hem vanavond afmaken.
leuk nathalie, volgens mij heb ik het op DLT voorbij zien komen! Ik heb net mijn Karen davies hoofdjes mal geprobeerd.. echt schattig!
Hoi meiden!! Oh ik ben al lang niet meer hier geweest, ben zoo druk! Wat een lieve en leuk taartjes weer! Ben ook weer druk bezig vandaag, een appeltaart, boterkoek en een marsepeintaart voor vriendlief die zaterdag jarig is. Ik ga er een echte mannentaart van maken denk ik, met stropdas en al Deze zijn van afgelopen week:
Leuk! Je bent dus aan het schilderen geweest! Expres niet gewoon de fondant zelf gekleurd en gepuzzeld?
Hier trouwens druk met m´n taarten ook... Poeh, wel een klus hoor, twee stapeltaarten in 1 weekend... Maar ik vorder gestaag: m´n laatste kapsel staat in de oven, de vullingen voor de eerste stapeltaart zijn zo´n beetje klaar, de lila voor diezelfde taart heb ik ook gekleurd. Nu nog de geel en de oranje.
rozemarijke ik moet eerlijk bekennen dat ik vergeten was om de kleurstof erin te doen en lekker was het wel hebben net een stukje geproefd
nijntje en de klavertjes had ik ook wit en daarna erop gelegd en gekleurd fondant met tylose in kan je dat ook bewaren
Hoewel ik niet meer zo actief ben hier lees ik nog wel regelmatig mee. Ben toch altijd weer benieuwd naar jullie creaties. Zelf ben ik ook nog steeds aan het bakken, maar heb besloten dat ik het bakken voor anderen beperk tot vrienden en familie. Heb er gewoonweg niet de tijd voor om opdrachten van anderen aan te gaan nemen. De reden dat ik hier niet meer show is vanwege privacy. show wel geregeld op DLT, maar dan onder een andere nick. Heb deze maand trouwens een 'taartje' ingezonden bij thema van de maand. Bij patchshopgirl.nl heb je koekjesuitstekers die je vaak bij DLT-forum tegenkomt. Ze zijn geen 5 cm hoog, maar toen wel groot/ dik. Ze hebben daar overigens ook nog heel veel andere leuke uitstekers. Misschien heb je er wat aan.
Meiden ik wil nog een extra taartje maken voor mijn zoontje's verjaardag van zaterdag. Maar ik heb geen inspiratie voor wat ik erop kan doen..Ik wilde wel een puzzelplaatje proberen (omdat het toch een extra taartje is) maar we kunnen niet printen...En ik kan mn mp niet wit kleuren want ik heb geen wit. Ik heb gewoon echt geeen idee wat ik erop moet doen..
@Aaliyah: en kan je dan niet een plaatje natekenen? mijn taartje is bijna klaar. Moet alleen nog een hoop lieveheersbeestjes maken en erop doen.
Pioen, al op hyves gezien, maar zijn erg leuk! Zuurtje, leuk toch voor je 1e taart met rolfondant! Rozemarijke, suc6!
1e taart voor dit weekend af (nog 2 taarten en een meptaartje te gaan) Voor zondag, familiedagje.....