Meiden wat doen jullie moeijlijk gewoon in koude oven en je heb het zelfde effect als oplopend alleen hoef je er nu niet naast te liggen.
@Pioen en Aaliyah: mooie taartjes! Hier m'n poezenstapel bijna af, de tappits wilden niet meewerken, dus ik laat nu een plakje marsepein drogen tot morgen, dan zou het toch echt wel moeten gaan Maar hij is leuk geworden, moet alleen nog ff de naam erop dus, en op 1 van de katjes z'n koppie er nog op, maar die mag ook eerst verder drogen, anders zakt ie in elkaar Dus morgen foto's (sowieso trouwens ook, want heb nu geen daglicht meer). Ben ik ff blij dat ik van de week onze extra koelkast in de schuur, die daar helemaal smerig stond te worden, even goed heb uitgesopt! Anders had ik deze taarten mooi niet kwijt gekund Maar goed, ga nu eerst lekker slapen. Ga ik morgenmiddag samen met m'n zus nog aan de knutsel voor de wereldbol-taart, (voor vrienden van haar).
Mooie taarten weer! Deze heb ik vandaag ook gemaakt.Ben nu met een hollandtheme taart bezig.Foto van die volgt.
Hoi! Eefje wordt 10 juli 1 en ik wil ontzettend graag een mooie taart voor haar verjaardag.. Ik woon in Borculo, maar werk in Apeldoorn, maar ik wil er ook best een stukje voor rijden! We denken aan iets met twee lagen, met bloemetjes en vlindertjes..maar ze is ook gek op in bad gaan, dus misschien iets met eendjes?? Maar misschien heeft iemand anders een ander leuk idee.. Wie o wie wil (natuurlijk tegen vergoeding) een leuke taart maken voor mijn meis.. Groetjes!
Josianne en Maia mooie taarten!! Leuke naam staat erop Maia haha. Mijn stropdastaart is helemaal opgegaan vanavond. Wat lekker die oreokoekjesvulling!! Welterusten meiden
Oooh Rozemarijke wat gaaf met die poes erop! Helemaal geweldig geworden!! Moontje ik werk in Beekbergen dus dat is niet zo ver van apeldoorn. Weet niet of je dat een optie vind? Anders pb me maar even.