De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

echt waar alles wat verkeerd kon gaan met de taart van vandaag ging verkeerd. eerst kwam het kapsel gister al niet om hoog dus een goed teken. (niet dus)

maar na een hoop gemopper kon het er mee door. ik was zelf niet tevreden maar hij werd door meerdere mensne goed gekeurd dus het kom er mee door blijkbaar.

vooral dora is echt mislukt!!!

Bekijk bijlage 75108

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

3. Maia

Maia Niet meer actief

leuke taartjes dames

@amfy: balen. hier ook gisteren. gelukkig is hij voor eigen gebruik maar hij is afschuwelijk. was veels te moe (hele dag werken en daarna de hele avond bezig geweest met bakken en opruimen dus kon pas rond 22:00 beginnen met decoreren maar toen had ik geen puf meer. :(

4. @ Amfy volgende x beter toch? Zo lelijk vind ik hem ook weer niet. Als de besteller blij is. :)

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    De taart met de poes, wereldbol,voetbaltaart ook geloof ik en Dora, wat zijn ze mooi!!!

Mijn taartje viel gisteren ook in de smaak, hihi letterlijk en figuurlijk.:D

6. @ Aaliyah
    Gelukkig maar! Het blijft een feest vind ik een taartje maken en de reactie afwachten zodra hij wordt opgehaald...heerlijk!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi deze werd niet opgehaald, was gewoon voor ons zelf, mijn zoontje is gisteren 1 jaar geworden. Sas van hier had ook een taart gemaakt, ook heel mooi en lekker!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Amfy: ik vind Dora's hoofd wel goed gelukt! Lijf had idd wel strakker gekund en jammer dat de kapsels niet goed omhoog kwamen :(

@Maia: nou word ik toch wel nieuwsgierig... jij en een mislukte taart? Kom je 'm showen? Want ik kan bijna niet geloven dat jij een lelijke taart kunt maken... :) Ze zijn altijd zo mooi!

Nou, hier vanmiddag met de twee kids van mijn man nog even een blanda12 versieren voor hun mams die van de week jarig was. Had 'm over en ze vinden het helemaal leuk om taarten te versieren... Taart nummer 4 dus van dit weekend, (en als ik de stapels allemaal los tel: 8).

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

#4149 Amfy, 30 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2010
    Aphrodite: omgeving Groningen
    Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz
    Sas: omgeving Den Haag Rotterdam
    Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam
    Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn
    Mamakitty: Gorinchem/Drechtstreek/Breda/Werkendam/ Oosterhout / land van altena
    Maia: Hoofddorp/omg. Haarlemmermeer/Amsterdam/Haarlem/Leiden/omg. Castricum evt
    Nathalie:Roosendaal eo, Breda
    Rozemarijke: Den Bosch, Zaltbommel, Waalwijk, Vlijmen, Vught. Maar voor m'n werk ben ik regelmatig in Culemborg, Houten en Zeist en ik kom eens in de twee weken ook in Eindhoven, dus daar zou ook nog kunnen
    Romaira: Arnhem , Velp,Duiven, Westervoort, Zevenaar, Oosterbeek, Driel, Heteren, Doorwerth,
    amfy: Didam,Beek,Doetinchem,'S-heerenberg,Giesbeek,Wehl,Zutphen,winterswijk, varseveld.(achterhoek)

meiden heeft iemand kans om een 3 lagentaart voor 40 personen te maken 12 juni?12,5 jarig huwelijk
    ik krijg hem net binnen maar almere is wel erg ver weg niet?

10. raspberry

Als ze hem in Zeist op kunnen halen doordeweeks... zou ik kunnen?

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik mag volgende week weer aan de bak.
    Taartjes en traktatie voor mijn neefje die 6 wordt.

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    #4152 kwebbeltje, 30 mei 2010
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
    Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz
    Mamakitty: Gorinchem/Drechtstreek/Breda/Werkendam/ Oosterhout / land van altena
    Rozemarijke: Den Bosch, Zaltbommel, Waalwijk, Vlijmen, Vught. Maar voor m'n werk ben ik regelmatig in Culemborg, Houten en Zeist en ik kom eens in de twee weken ook in Eindhoven, dus daar zou ook nog kunnen
    Romaira: Arnhem , Velp,Duiven, Westervoort, Zevenaar, Oosterbeek, Driel, Heteren, Doorwerth,
    amfy: Didam,Beek,Doetinchem,'S-heerenberg,Giesbeek,Wehl,Zutphen,winterswijk, varseveld.(achterhoek)
    Josianne: Regio: Rijswijk,delft,zoetermeer,ypenburg,nootdorp Denhaag,rotterdam en omgeving.[/QUOTE]

@Amfy...heb even de plaatsnaam Wehl goed geschreven...haha...leek zo raar om welh te lezen ;)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

mag ik hier een oproepje plaatsen?

Ik ben benieuwd of er iemand in omgeving Meppel een Nijntje taart kan maken voor Emma's verjaardag?

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Voor mij helaas te ver!

15. raspberry

@Ellen; je hebt PB, ben ws rond die tijd in de buurt toevallig :)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mamakitty: Gorinchem / Drechtstreek / Breda / Werkendam/ Oosterhout / land van heusden en altena & bij uitzondering: Arnhem en Apeldoorn (daar kom ik regelmatig ivm familie die er woont)
    Josianne: Regio: Rijswijk,delft,zoetermeer,ypenburg,nootdorp Denhaag,rotterdam en omgeving.

Zo klopt ie weer! :D

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mooie taarten meiden!

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    *komt even binnnen droppen...*

Hier een berichtje van de gelukkig smuller :D:D!
    Meid, wij vonden m prachtig *zelfs Dora !!!* en hij smaakte heerlijk hoor !!
    volgens mijn zonen.... best taart ever !!
    Meagan bleef maar roepen DORA lekker DORA ..
    dussssss...
    Niet zo streng zijn voor jezelf !;)

*is weer weg...*

19. raspberry

Haha, vooral kids he, die kijken lang zo kritisch niet als wij zelf :) Dan heb je gewoon gelukkige klantjes als ze hun favoriete tv-figuur op de taart zien ;) Goed gedaan dus Amfy!
    Leuk dat ze er zo blij mee waren!

20. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik woon in de bollenstreek in Zuid Holland. Is er iemand die een taart maakt die hier in de buurt woont?
    Ik zag op de site van Maia dat ze vol zit tot juli en ik heb hem nodig voor 27 juni.
    Kan iemand anders mij misschien helpen?

Deel Deze Pagina