echt waar alles wat verkeerd kon gaan met de taart van vandaag ging verkeerd. eerst kwam het kapsel gister al niet om hoog dus een goed teken. (niet dus) maar na een hoop gemopper kon het er mee door. ik was zelf niet tevreden maar hij werd door meerdere mensne goed gekeurd dus het kom er mee door blijkbaar. vooral dora is echt mislukt!!! Bekijk bijlage 75108
leuke taartjes dames @amfy: balen. hier ook gisteren. gelukkig is hij voor eigen gebruik maar hij is afschuwelijk. was veels te moe (hele dag werken en daarna de hele avond bezig geweest met bakken en opruimen dus kon pas rond 22:00 beginnen met decoreren maar toen had ik geen puf meer.
De taart met de poes, wereldbol,voetbaltaart ook geloof ik en Dora, wat zijn ze mooi!!! Mijn taartje viel gisteren ook in de smaak, hihi letterlijk en figuurlijk.
@ Aaliyah Gelukkig maar! Het blijft een feest vind ik een taartje maken en de reactie afwachten zodra hij wordt opgehaald...heerlijk!
Hihi deze werd niet opgehaald, was gewoon voor ons zelf, mijn zoontje is gisteren 1 jaar geworden. Sas van hier had ook een taart gemaakt, ook heel mooi en lekker!
@Amfy: ik vind Dora's hoofd wel goed gelukt! Lijf had idd wel strakker gekund en jammer dat de kapsels niet goed omhoog kwamen @Maia: nou word ik toch wel nieuwsgierig... jij en een mislukte taart? Kom je 'm showen? Want ik kan bijna niet geloven dat jij een lelijke taart kunt maken... Ze zijn altijd zo mooi! Nou, hier vanmiddag met de twee kids van mijn man nog even een blanda12 versieren voor hun mams die van de week jarig was. Had 'm over en ze vinden het helemaal leuk om taarten te versieren... Taart nummer 4 dus van dit weekend, (en als ik de stapels allemaal los tel: 8).
Aphrodite: omgeving Groningen Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz Sas: omgeving Den Haag Rotterdam Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn Mamakitty: Gorinchem/Drechtstreek/Breda/Werkendam/ Oosterhout / land van altena Maia: Hoofddorp/omg. Haarlemmermeer/Amsterdam/Haarlem/Leiden/omg. Castricum evt Nathalie:Roosendaal eo, Breda Rozemarijke: Den Bosch, Zaltbommel, Waalwijk, Vlijmen, Vught. Maar voor m'n werk ben ik regelmatig in Culemborg, Houten en Zeist en ik kom eens in de twee weken ook in Eindhoven, dus daar zou ook nog kunnen Romaira: Arnhem , Velp,Duiven, Westervoort, Zevenaar, Oosterbeek, Driel, Heteren, Doorwerth, amfy: Didam,Beek,Doetinchem,'S-heerenberg,Giesbeek,Wehl,Zutphen,winterswijk, varseveld.(achterhoek) meiden heeft iemand kans om een 3 lagentaart voor 40 personen te maken 12 juni?12,5 jarig huwelijk ik krijg hem net binnen maar almere is wel erg ver weg niet?
Aphrodite: omgeving Groningen Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz Sas: omgeving Den Haag Rotterdam Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn Mamakitty: Gorinchem/Drechtstreek/Breda/Werkendam/ Oosterhout / land van altena Maia: Hoofddorp/omg. Haarlemmermeer/Amsterdam/Haarlem/Leiden/omg. Castricum evt Nathalie:Roosendaal eo, Breda Rozemarijke: Den Bosch, Zaltbommel, Waalwijk, Vlijmen, Vught. Maar voor m'n werk ben ik regelmatig in Culemborg, Houten en Zeist en ik kom eens in de twee weken ook in Eindhoven, dus daar zou ook nog kunnen Romaira: Arnhem , Velp,Duiven, Westervoort, Zevenaar, Oosterbeek, Driel, Heteren, Doorwerth, amfy: Didam,Beek,Doetinchem,'S-heerenberg,Giesbeek,Wehl,Zutphen,winterswijk, varseveld.(achterhoek) Josianne: Regio: Rijswijk,delft,zoetermeer,ypenburg,nootdorp Denhaag,rotterdam en omgeving.[/QUOTE] @Amfy...heb even de plaatsnaam Wehl goed geschreven...haha...leek zo raar om welh te lezen
mag ik hier een oproepje plaatsen? Ik ben benieuwd of er iemand in omgeving Meppel een Nijntje taart kan maken voor Emma's verjaardag?
Aphrodite: omgeving Groningen Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz Sas: omgeving Den Haag Rotterdam Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn Mamakitty: Gorinchem / Drechtstreek / Breda / Werkendam/ Oosterhout / land van heusden en altena & bij uitzondering: Arnhem en Apeldoorn (daar kom ik regelmatig ivm familie die er woont) Maia: Hoofddorp/omg. Haarlemmermeer/Amsterdam/Haarlem/Leiden/omg. Castricum evt Nathalie:Roosendaal eo, Breda Rozemarijke: Den Bosch, Zaltbommel, Waalwijk, Vlijmen, Vught. Maar voor m'n werk ben ik regelmatig in Culemborg, Houten en Zeist en ik kom eens in de twee weken ook in Eindhoven, dus daar zou ook nog kunnen Romaira: Arnhem , Velp,Duiven, Westervoort, Zevenaar, Oosterbeek, Driel, Heteren, Doorwerth, amfy: Didam,Beek,Doetinchem,'S-heerenberg,Giesbeek,Wehl,Zutphen,winterswijk, varseveld.(achterhoek) Josianne: Regio: Rijswijk,delft,zoetermeer,ypenburg,nootdorp Denhaag,rotterdam en omgeving. Zo klopt ie weer!
*komt even binnnen droppen...* Hier een berichtje van de gelukkig smuller ! Meid, wij vonden m prachtig *zelfs Dora !!!* en hij smaakte heerlijk hoor !! volgens mijn zonen.... best taart ever !! Meagan bleef maar roepen DORA lekker DORA .. dussssss... Niet zo streng zijn voor jezelf ! *is weer weg...*
Haha, vooral kids he, die kijken lang zo kritisch niet als wij zelf Dan heb je gewoon gelukkige klantjes als ze hun favoriete tv-figuur op de taart zien Goed gedaan dus Amfy! Leuk dat ze er zo blij mee waren!
Ik woon in de bollenstreek in Zuid Holland. Is er iemand die een taart maakt die hier in de buurt woont? Ik zag op de site van Maia dat ze vol zit tot juli en ik heb hem nodig voor 27 juni. Kan iemand anders mij misschien helpen?