De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liebrando

liebrando Niet meer actief

degene die taart maakt in groningen, doe jij ook aan workshops? ik heb contact gehad met een uit leeuwarden, maar die reageerd nergens meer op. een mailtje gehad en daarna nooit meer wat vernomen. Maar ik wil graag leren taart maken!

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @ meiden die een taart willen: check pagina 1....1e bericht, daar staat precies waar wij allemaal wonen en kunnen leveren!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik weet niet wat precies de bollenstreek is hahaahha

Ik heb al een grote taart staan dus ligt een beetje aan voor hoeveel mensen.

4. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Ik geef zelf geen workshops.. ik heb namelijk zelf ook nog nooit een workshop gevolgd dus daarvoor zou ik eerst wat meer workshop ervaring willen op doen.

Is winsum te ver? Google anders even op juffrouw taart.

5. Aphrodite

Mooie taarten weer trouwens :)
    Ik heb de laatste tijd niet veel tijd om mee te lezen/ reageren maar ik probeer het af en toe een beetje te volgens.
    Jullie bakken ook zoveel ;)

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hai leef nog heb het alleen mega druk.

Zag allemaal leuke taarten voorbij komen.

Sjaal ik zit in Dordrecht weet niet of je dat te ver vind. Als je me website wil zien pb je maar even.

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    sow das duidelijk :D

8. Aphrodite

9. Maia

Maia Niet meer actief

duidelijk kitty :D

en ik zit inderdaad vol de komende tijd :( nee zeggen is moeilijk hoor :D

10. Maia

Maia Niet meer actief

ben nu een schoentje aan het fröbelen :)

o ja, zal nog even mijn taart van gisteren tonen (voor manlief, hij is gek van dikkie dik). Ik vind hem niet zo mooi als altijd maar hij kan er mee door. Is toch voor eigen gebruik.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

mwah ik las er zo overheen;)

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

meiden ik moet witte marsepijn hebben maar ik ben echt niet kapot van die witte mp van dlt.

dus ik moet het zelf kleuren. hoeveel kleurstof het ik nodig voor 2 kilo mp

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Maia: haha, bij een mislukte taart heb ik toch hele andere plaatjes in m'n hoofd hoor! Hij is schattig en lekker strak :)

@Amfy: ik meng de witte mp van DLT altijd met fondant, half/half: dat werkt erg fijn, en is ie ook wat witter dan het net-niet-witte van witte mp :()

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja dat zou ook kunnen. als ze niet echt alleen maar marsepein op de taart willen!
    ik zat net te kijken bij sonja en die heeft wel witte kleustof (maar of dat op vaarraad is) echt waar dan hebben ze het al in de kop gehaald een stapel van 30 per te besteelen nog geen week van te vorne en dan ook nog zulke eisen!!

mooi dus dat ik een extra schepje op de prijs heb gedaan

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik heb ook witte kleurstof mag je wel lenen als je wil , hoef je je niet zo te haasten . OF gewoon witte fondant bij de molen halen ???(kan je ook mixen met marsepein natuurlijk .

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    haha ja duidelijk he LOL

@Maia, hij is leuk!!

@Amfy, gelijk heb je hoor. Jouw prijzen moesten sowieso omhoog!

17. Mooie taarten weer dames!

18. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie dames hihi

@amfy: ik zou ook witte marsepein met witte fondant mengen, dat heeft dan de smaak van marsepein voornamelijk nog en de structuur van fondant. Kan me voorstellen dat je niet weg bent van de structuur van de witte fondant van dlt maar als je zelf met witte kleur gaat kleuren krijg je datzelfde, omdat er gewoon enorm veel kleurstof inmoet om het echt wit te krijgen.

Ooooo m'n pump wordt echt gaaf!!!! Heb hem net in elkaar gezet, moet nog goed drogen, dan moet ik hem glanzend sprayen en met zwarte marsepein afwerken :D hij is echt superleuk!

en een ander biscuit voor een taartje voor het werk van manlief staat nu net in de oven.

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik ben benieuwd maia !

20. @sonjaw
    mag ik ook je site?

Deel Deze Pagina