sorry meiden, dat ik even niet actief ws hier! Leef nog hoor! Heb t druk, laatste weken van het schooljaar en aardig wat bestellingen.
Hey Guppekop, welkom! Wat je kunt doen is een klein oventje kopen? Ik heb er ook een, past niet meer in dan een bakvorm van 26 cm doorsnede en net 1 pizza, maar ik kan er dus wel prima in bakken! Ze zijn niet zo duur en nemen niet veel ruimte in. Toen ik net begon had ik iig een roller gekocht, een vorm, cakemix, marsepein en een uitsnijmesje (is veel handiger dan een aardappelschilmesje) verder heb je echt nodig: boter, eieren en poedersuiker. wat eventueel nog erg handig is is een smoother 9om de mp mooi glad mee te krijgen) maar is niet per se nodig hoor. vulling kan met van alles, maar om te beginnen prima met slagroom en jam. Succes!
@Nathalie: schattig! @Guppekop: oja.... had je berichtje wel gelezen, maar in alle drukte vergeten te reageren Maar sluit me aan bij Sas. @Sas: tja, soms heb je dat toch? Zou toch niet goed zijn als ZP je hoogste prioriteit had, of wel ? Hier vandaag ander spierballenwerk gedaan: palissaden om onze border geplaatst (eentje af, eentje moet nu nog). 35 kilo per stuk en er zitten er nu 12 in, moeten nog 8. Helemaal in m'n eentje, want m'n man is druk met z'n afstudeerartikel, en aangezien ik wel voor onze verjaardagen aan de tuin klaar wil hebben... (ben de 17e jarig, vieren het de 26e, want manlief is de 28e jarig, en dat weekend van de 26e zijn zijn kids er ) Kunnen we met de visite eindelijk in een tuin zitten die af en mooi is
kom alleen even heel snel langs om m'n taartje te posten, reageer morgen wel weer uitgebreider, sorrie..
@ rozemarijke haha, nee ik woon niet op zp haha! maar voel me dan zo lullig als ik even niet ben geweest... @ Maia hij is superrrr!
hey meiden, ik ga het durven denk ik haha: vast een taart bakken, vullen en mp erover, en dan invriezen..... haha durfde het steeds niet! Iemand tips of is t af te raden? Ik wil m vullen emt slagroom/jam/vanilleroom... Moet ik m in een zak doen in de vrieser? (heb geen passende tupperware oid)
Hoi Meisjes, Even een inbraak hier. Weet iemand waar ik een goed basispakket kan aanschaffen en waar in de omgeving van Rotterdam/Capelle aan den IJssel leuke workshops worden gegevens? Ik ga ook eens proberen of het iets voor mij is. Heb een nieuwe hobby nodig geloof ik. Groetjes Elvira
Mooi met die schoen !! Hier even een taartje voor op mijn werk morgen ( werk bij de politie ) Choco-bescuite gevuld met bokkenpootjesslagroom, frambozenjam en verse frambozen. Hij is niet zo strak als ik wilde, maar had haast..
Meiden ik heb een vraagje. Ik wil voor mijn moeder een taartje maken. Ze is a.s dinsdag jarig dan wordt ze 64. Maar ik heb niet genoeg cakemix denk ik...Zou ik dat bij bijv de ah xl kunnen halen of iets in die trant? Als ik moet bestellen voor die mix dan heb ik het niet op tijd. En met minder bakken kan niet lijkt mij
Aaliyah, gewone cake-mix is veel machtiger dan bescuitmix. Het is heel wat anders. Ik heb er geen ervaring mee. Zit er geen taartenbakwinkel in de buurt die maandag open is?
Ja ik bedoelde ook biscuitmix, ik zou de bakker kunnen proberen maar echt een taartenwinkel hebben we hier niet.. Ik kom denk ik 50 gram te kort dus dat is ook best veel
Geen idee! Maar ik hoor net van een collega dat ze bij de AH kant en klare taartbodems hebben...en anders maak ik de mix zelf zag een recept op de dlt...