De taartdozen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 19 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

eeeh hallo doos! dan kom je toch ff bij mij knutselen!!
    (hahaha voordat jullie denken wat zegt die nou, Viertje is mijn vriendinnetje hahahaha)

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Whahhaahha, ja dat is goed hoor Natas. Ik wil het graag leren!
    Wanneer????????????? Jij mag mij altijd doosje noemen, gek lief dinnetje.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wanneer je wil!
    Dozen vol taartspul!

4. AHhaa toen ik het las schrok ik natas.
    MAar wel leuk dat je je vriendin doos mag noemen :)

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    leuk die politietaart! Hoe heb je dat gouden lijntje gedaan?

@ aaliyah, waar woon je? als je in de buurt van mij woont (Den Haag) mag je wel 50 gram overnemen hoor!

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @sas ik heb het al opgelost:) gewoon zelf de mix gemaakt maar bedankt voor het aanbod!

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    oh mooi zo! Bak ze he!

meiden, niemand een antwoord op mijn vraag over het invriezen? Wil de taart vast bakken, vullen met slagroom en jam, afmeren en bekleden en dan invriezen... Moet ik m dan in een zak doen? en ontdooien in de koelkast?

Doeg!

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :p:D

9. Maia

Maia Niet meer actief

dank jullie dames :)

@sas: ik vries nooit in dus zou het niet precies weten. In elk geval niet in plastic laten ontdooien want dan kan dat gaan plakken en dus gaan vlekken, maar volgens mij kan je prima in plastic invriezen. Maar weet het niet zeker.

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sas: ik vries altijd in in huishoudfolie, en zodra hij uit de vriezer gaat, trek ik het folie ervan af, want anders krijg je vlekken en kreukels op je mp :(

11. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    oke thanks! En dat kan dus ook gewoon voor een vulling met slagroom?

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    heeft iemand een leuk idee voor een neven en nichtendag? het is bij mijn neef thuis die net is verhuisd... daarom wil ik niet iets gaan maken met bloemen of in oililystijl (laat die nou net op mijn verlanglijstje staan!)
    ideetjes/foto's welkom!

13. raspberry

Een snoep-taart? :)
    Iets met kunst? (Mondriaan zag ik laatst bijv)

14. raspberry

He meiden,

wat denken jullie: zou het lekker zijn als ik de bc-mix die ik nu gemengd heb met lemoncurd, combineer met een laagje aardbeienjam?
    Ga voor dinsdag een taartje maken voor het afscheid van een collegaatje, gaat een blond-taartje worden. Stond steeds nog op m'n lijstje en dit is een mooie gelegenheid :)

15. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Maia wat een mooi taartje!!

Wij hebben net de verjaardag van mijn zoon erop zitten. Vanmiddag nog aardig druk geweest met de taarten. Dit is het geworden :D

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vriezen durf ik niet aan!

Klinkt lekker rozemarijke!

Heb al mijn taarten op dlt gezet.. zet ze morgen wel hier. daar geeft geen hond commentaar op je taart en dan ben je zo trots...

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Heb het laatst uitgeprobeerd. Heb het taartje gevuld (slagroom en jam) en afgesmeerd en in een taartdoosje gedaan (halfje dus niet dicht) en dan zo´n klein vuilniszakje er omheen en goed dichtknopen. Bij het ontdooien gewoon zo in het taartdoosje zonder zak in de koelkast gezet, en hij was eigenlijk nog lekkerder dan vers :$
    Heb er daarna nog eentje gedaan hetzelfde maar dan ook alvast bekleed met marsepein, ging ook prima en was ook nog mooi en lekker. Was allemaal voor familie en eigen gebruik dus kon het mooi even uitproberen want soms kun je gewoon niet anders als je fulltime werkt... ik ben nog niet zo snel namelijk :D

Hierbij nog mijn laatste taartje, neefje is gisteren geboren! Gevuld met aardbeienvlaaivulling en banketbakkersroom. Ook deze is ingevroren geweest omdat ik gewoonweg niet wist wanneer ze zou bevallen ;) Hoefde hem alleen nog te versieren gisteren en dat kwam goed uit.
    (oja het ene puntje helaas afgebroken mja.. had geen tijd meer om een nieuwe te laten drogen)

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mooie taarten meiden!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mooi taartje!!! Gefeliciteerd met je neefje

Die met die schoen was ook mooi!!

Nathalie ik zie je taartjes niet...edit nu wel:)

Meiden hoe doen jullie die letters vast, blijft dat gewoon zitten op de mp ofzo?

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Lijkt me heel lekker hoor :) En een blondtaart is zoo gaaf, ik moet alleen eerst leren puzzelen en een sugergun hebben ;) Maar dan wil ik het ook echt een keer proberen!

Deel Deze Pagina