@Zuurtje: grappig geworden! Ziet er ook lekker uit, met die chocolade zo Nou, mijn taartje is ook af. ZwartBLOND Gevuld met bc-mix gemixt met lemoncurd, waaronder een laagje aardbeienjam. En dat twee keer
wat een leuke taarten! En die zwart blond is erg leuk nou hier een boetseersel af. Hello Kitty met vleugels. Lijkt ze een beetje?
josianne de vorm is ook niet dezelfde grote van boden em bovenop aan de opening hij gaat een beetje schuin daarom heb ik nu ook een andere vorm besteld (rond en rechthoek, beiden verstelbaar) had geen hoge vormen, enkel lage anders maakte ik de taart in 2 of 3 keren per laag maar vond het toch wel veel werk ook maar meteen een taartenzaag besteld, lijkt me handiger en gemakkelijker dan met een mes
rozemarijke vergat ik nog helemaal te zeggen dat de vrouw van de markt haar boek vergeten was, ze gaat nu kijken voor vrijdag (de grootte van de letters) mooie taart ook trouwens
maia ik vind hem heel geslaagd, lijkt er heel goed op hoe maken jullie die figuurtjes dat ze niet inzakken en waarmee
dank jullie dames! heb haar net trouwens even een glansje gegeven, staat wel leuk voor over m'n taart! (die is pas voor volgende week hoor, maar heb geen tijd meer om daarvoor te boetseren dus vandaag alvast)
Kom ff inbreken by jullie! Wat een geweldige taarten zeg!! Wou dat ik dat kon! Heb maar 1x een taart gemaakt en die was van dr oetker Een vraagje, die figuren zoals deze hello kitty zyn die ook eetbaar?
Vet! Nou wie weet bestel ik hier nog een taart voor de 1ste verjaardag van mn dochtertje! Ben wel echt onder de indruk8)