okee ben ook op zoek naar het boek van petra achtien schijn theel goed te zijn om je te helpen als je nieuw bent
Ja dat is zo je moet idd wel goed lezen, ik was/ben ook heeel onzeker maar heb toch veel complimenten gehad over mn taartjes en heb mn 1e opdrachtje binnen En heb pas 4 taartjes gemaakt...
@ wondertje , wat is het ergste dat er kan gebeuren dan ? dat ie niet zo mooi word ? hebben we toch allemaal gehad ! dat het beslag mislukt ? zal niet zo snel gebeuren als je een goede mix gebruikt en kunt lezen . Hij zal dan mss niet meteen je mooiste taart ever zijn maar lekker zijn moet lukken als je het mij vraagt ! dus meid ga der gewoon voor ! als je der zoo zin in hebt gewoon doen ! niet meteen een hele taart maar mss eerst een klein bolletje om te oefenen ofzo ? succes !
hmm toch maar wel doen eerst even spullen bestellen dan koop ik kant en klare mix en even een kleine vormscoren om te beginnen en marsepein hmm even lijstje maken denk maar jullie zijn al aardig ver met overhalen hihi
Leuk taartje Rianne! Het boek van Petra Achtien is echt een aanrader, ik heb m ook en veel tips uit kunnen halen. T is wel een kwestie van ideeen opdoen op internet en uit bijv. boeken en dan gewoon gaan proberen, zo heb ik t ook geleerd. T wordt steeds makkelijker, ook al staan er nog veel dingen op mijn verlanglijstje om te leren Hier mijn cuppies van vanavond:
Ja wondertje... gewoon doen!!! Ik vind het een geweldige hobby.. heb inmiddels 8 taarten gemaakt en komend weekend wordt een taartenweekend.. moet er totaal 4 maken en een mepper.. allemaal op bestelling... gaaf toch?
gaaaaaf die cc's mooi hoor met welke taartvorm zijn jullie begonnen? en wat was jullie beginnersboodschappenlijstje biscuitmix marsepein startset? vorm ? al die fotos ..... wat gaaf zeg
leuk zuurtje , ik hou van felle kleurtjes @ wondertje als je google gebruikt zijn er geloof ik wel kant en klaar pakketjes te bestellen .