ben benieuwd Sonja. ik ben ook niet echt fan van Petra maar ach.... hier staan weer 2 taartjes in mijn ovens. Vandaag werken en dan vanavond vullen en bekleden en versieren (als ik daar de tijd nog voor heb)...
Mijn opdracht voor vandaag (wordt vanmi opgehaald) Naturel biscuit. Op verzoek onderste taart gevuld met bc en slagroom en de bovenste taart gevuld met bc en aardbeivlaaivulling.
@josianne heel leuk die taart!! @mamakitty wooow wat een mooie taart hoe lang ben je daar mee bezig geweest?
Mooie taarten weer! Ja het weer en de warmte in huis is echt funest.. heb binnekort 2 grote opdrachten.. nou mooi dat in mijn mobiele airco in de keuken ga zetten.. anders is het niet te doen!
Thanx! Ik ben er aardig wat uren mee bezig geweest. Kroontjes van te voren gemaakt en de vlinders en bloemen....dus er zitten aardig wat uurtjes in.... Ja natasja zou ik wel doen hoor....echt ik werd gek alles smolt en plakte...
@natasja zou ik ook doen!! Hier was het ook een en al plak boel.. @mamakitty vraag je er dan ook extra voor als je er lang mee bezig bent geweest?
lief hoor, Kitty! @Aliyaah: ik nooit, ik heb gewoon een standaard prijs. Maar ben voor elke taart wel lang bezig. Nou ik heb net een van m'n biscuits verpest, nu weet ik weer waarom ik niet in mijn ene oven bak maar ja, tijdsgebrek he... wordt morgenochtend dus om 6 uur opstaan wil ik alles afkrijgen bah
@Maia oh nee he Shit zeg! @Aaliyah, nee ik heb prijzen per taart (de grootte) op mijn site staan. Hoe lang ik er dan mee bezig ben is mijn probleem haha
Oh oke ik snap het hahaha ja ik ben er nieuw in he dus weet niet goed hoe of wat... @maia oh wat balen is je andere over kapot?
even vraagje.... heb me taart vanmorgen uit de koelkast gezet maar nu ligt er een heel dun vochtig laagje op het marsefond hoe krijg ik dat weg voor 15:00 uur vanmiddag ?
laten opdrogen aan de lucht.. maar aangezien het heel vochtig is is dat nu wel lastig ( je bent niet de enige met dit probleem) Wel een idee om er een ventilator op te zetten
Mooie taartjes komen er weer langs! Ben hier bezig met m'n roze opdracht en tubbie-mepper O, en zag in de supermarkt vanochtend (dankzij Thirza die het zo in d'r wagentje gooide ) dat er een nieuw monatoetjes is: kokos met ananas. Klinkt errug lekker, die ga ik eens uitproberen op onze verjaardagsvisite over twee weekjes! (En hopen dat ik eind van de zomer 'm zelf ook eens mag proeven... als ik hopelijk de BV afgebouwd heb en van dieet af mag )
Kokos met ananas? ieuw lijkt mij niet lekker. Taarten hier opgehaald en de papa van het meiske was heel erg blij! Gelukkig maar!