O, hahaha, was ik er toch stellig van overtuigd dat het met dubbel o was... Maar dat is Winnie the Pooh natuurlijk... @Amfy: mooie carstaart! Zie hem nu net pas!
Hijs mooi hoor Rozemarijke.. Hier zijn er inmiddels 3 hello kity's af... 1 voor op de taart van 26 cm, 1 voor op de taart van 20 cm en 1 voor op de mepper... zucht... kan geen hello kitty meer zien.. wahaha Ik zie jullie wel altijd van die mooie randen maken van balletjes.. Misschien een gekke vraag maar hoe zorg je dat al die balletjes even groot zijn??
Dit is mijn laatste taart voor dit weekend! Ben er blij mee,maar ook blij dat ik het ff rustig aan kan doen.
zo de laatste opdracht taart voor dit weekend even weg gebracht.mischien dat ik zo nog een kleintje maak voor de nieuwe buren maar dat weet ik nog niet..nu woensdag de eerste opdracht weer. Bekijk bijlage 78103
leuke taarten weer! nou ik heb de mijne afgekregen hoor! Zal er morgen of na m'n werk straks een foto van maken.
hey meisjes, mag ik hier af en toe ook meegluren? ik zal me even voorstellen. ik ben kim mama van donique van bijna 2 en sydney van 9 weken. twee meisjes dus. ik maak nu al een jaar of twee taarten. heeft alleen met mijn zwangerschap niets gedaan want ik kon de lucht van taart en marsepein niet verdragen. ik bekleed altijd met marsepein (vind fondant niet lekker) en meestal willen mensen bokkepootjescreme als vulling (dus die kan ik nu uit mijnhoofd maken hahahaha) gr kim
Welkom ! Hier mijn taartje voor morgen, ik ga op kraamvisite. Vind hem wel geslaagd, al is de afwerking van de onderrand niet echt mooi. Hij is gevuld met citroenkwark en lemoncurd.
och die is leuk zeg! manlief heeft vandaag al wat kwarktaartjes en brownies gebakken, kan ik vanavond aan de cupcakes en koekjes
hier pizza! hahahahahah nee zonder gekheid. ik doe het meer voor vrienden etc. maar ben niet van plan er mijn werk van te maken. veels te veel werk. en ben nu zelf op hypoallergeen dieet ivm de borstvoeding dus mag zelf nu geen taart (erg goed voor de lijn) mooie taart rianne. vind hem erg goed gelukt!
@mik: wat mag je allemaal niet hebben dan? Want ik ben ook op dieet voor Thirza, ivm KMA, en marsepeintaart is nou juist een taart die heerlijk koemelkvrij kan
Hey meiden! Ik kijk al een tijdje zo af en toe eens stiekem mee... Maar wat een mooie taarten kunnen jullie maken zeg! Mijn complimenten!!! Zouden jullie mij misschien even op weg kunnen helpen? Nu is het zo dat ik wat onervaren ben wat betreft bakken en al helemaal wat betreft het decoreren. Toch wil ik graag voor de eerste verjaardag van mijn dochter cupcakes/muffins gaan decoreren. Wat kan ik volgens jullie hiervoor het beste gebruiken? Marsepein of fondant? Ik wil het liefst vormpjes uitsteken die niet al te dik zijn, en van een aantal van die vormpjes samen een mooie combinatie maken. Het moet vrij strak ogen en niet al te dik worden... En hoe kan ik er vervolgens voor zorgen dat eventuele strooisels, zoals zilveren pareltjes, goed blijven zitten? Of blijft het wel plakken als je het wat aandrukt? Alvast heel erg bedankt!