Meiden, weten jullie nog dat ik stress had voor mijn 1e (betaalde) bestelling van dit weekend... Het is gelukt.. ze zijn opgehaald en moeders was er erg blij mee.. Wilde graag roze, hartjes en hello kitty. Het zijn totaal 2 taarten en een mepper.. ik denk, missie geslaagd.. Maar tips zijn altijd welkom
Super leuke taarten weer !!!! Mijn vriend is is juli jarig en dan wil ik mijn eerste tietentaart gaan maken
yep die krijgt manlief hier ook hahahahahaha. alhoewel we vieren het samen donique en manlief dus dat zal wel niet. hier ideeen aan het opdoen voor die van donique. denk bumba! is ze gek op. of teletubbies! of tweenies! hahahahah
vraagje dames: heeft de sligro of de makro ook marsepijn/kleurstof? mooie taarten btw! ik heb vorige week mijn eerste boobs taart gemaakt, was erg leuk op naar een nieuw project
ik heb waarschijnlijk voor volgend weekend (25e) een taart. De ene helft plop en de andere helft mega mindy! hihi dat gaat leuk worden. Ik hoop vandaag te horen of ie doorgaat!
haha durf ik niet, in vergelijking met jullie taarten is t echt niets... jullie zijn zo goed, dit was mn eerste taart(bij een workshop) dus nog fe verder oefenen op gewonen taarten
gewoon posten! En de Makro niet, sligro weet ik eigenlijk niet of ze marsepein hebben. Denk wel dat je daar eerder zou kunnen slagen. Maar de Makro zeker niet.
MP bij makro of sligro weet ik ook niet. Van de sligro kan ik me wel voorstellen, omdat die gespeciliseerd zijn in de food-sector... Maarreh: gewoon posten dat taartje, we zijn allemaal eens begonnen! En verder: weer mooie taartjes langs zien komen! Mooie hello-kitty's! En nog even mijn taartjes van dit weekend, nu helemaal af (heb konijntjes toegevoegd om het wat meer een geheel te maken). Gevuld trouwens, de grote taart, met banketbakkersroom, aardbeienjam en bc-mix. Meppertje was koemelkvrij en gevuld met aardbeienjam.
Mooie taart Rozemarijke... lief en vrolijk... Weet iemand trouwens hoe ik mijn gegevens op pagina 1 erbij krijg... zodat ze mij ook kunnen vinden als ze willen bestellen..
Volgens mij had Natasja dat gedaan, die is mod... Kijk ff na bij d'r gegevens, en dan zou ik ff pb-en